Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Ja, det är ju inte helt lätt att roa en hund med brutet ben. Hon får gå ca 4x5 min per dag som det är nu, i övrigt ska hon vara stilla...
Svar
17
· Visningar
1 237
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag har en flaska Foxfire pälsglans till häst hemma. Ca ett halvår gammal, kommer inte användas mer då jag inte har häst längre. Min...
Svar
3
· Visningar
2 449
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Nu är det inte så lång tid kvar, i början av juli ska vi få hämta vår lilla valp! Vi har ca 2,5 timmars resväg till uppfödaren och jag...
Svar
6
· Visningar
569
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Halloj Vet att det här på hundsidan men jag antar att det kanske finns någon som har ställt sin hund i Tyskland. Därför ställer jag...
Svar
6
· Visningar
763
Senast: illernettan
·
Hundhälsa Som hundägare och nybliven bilägare skulle jag behöva lite hjälp med det här med biltemperatur och att lämna hund. Jag är en vettig tjej...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 116
Senast: Rosett
·
P
Hundhälsa Idéer om varför? Han brukar alltid sova i sängen, har hundluckan att gå ut genom när han vill. Vi vaknade, han sträckte på sig och gick...
Svar
9
· Visningar
1 219
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Min foderleverantör har slutat köra ut mat vilket gör att jag måste leta nytt foder igen. Jag hinner inte helbarfa längre utan är på...
2
Svar
27
· Visningar
2 402
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej alla Bukefalister, då ämnet är så pass jobbigt för mig, väljer jag att vara anonym och skulle det vara någon som känner igen oss, så...
Svar
19
· Visningar
4 635
Senast: jolan
·
Hundhälsa Som jag nämnt någonstans tidigare så är jag hunvakt nu några dagar åt en minitaxvalp. Den är hur go somhelst och just nu ligger den o...
Svar
3
· Visningar
2 588
Senast: Elementary
·
Hundhälsa Båda raserna har ju en del rasspecifika hälsoproblem. Rottis Dysplasi HD / ED ögonsjukdomar Skelettcancer Vad är mer förekommande på...
Svar
19
· Visningar
1 795
F
Hundhälsa Vi kräver alltid att se vaccinationsintyg vid starten av våra kurser. Igår startade vi upp en valpkurs där två hade importhundar. Det...
2
Svar
26
· Visningar
1 586
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Ja, hur stor risk är det egentligen för dom dåliga bieffekterna när man kastrerar en hane på 10 år? Det jag främst tänker på är rädslor...
Svar
12
· Visningar
2 020
Senast: Evolution
·
Övr. Hund Hej alla! Jag har en hund som är 5 år. När vi är ute på promenader vill jag att han ska kunna ta det lugnt och chilla lite om jag ex...
Svar
6
· Visningar
1 563
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Vad samlar ni era hundars papper i? Stamtavla, pass, kritiklappar, tävlingsresultat, intyg osv. Jag använder SKKs tävlingsbok men tycker...
2
Svar
30
· Visningar
6 033
Senast: bollen__
·
Hundavel & Ras Jag vet att små hundraser får färre valpar än stora men gällande småhundar verkar exempelvis chihuahua få större kullar än pudel. Jag...
Svar
8
· Visningar
4 287
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Hej Min ena häst har vart skadad och ska börjas skrittas igång 30 min varje dag, tänkte att om jag lägger den promenaden framåt kvällen...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 274
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Jag följer en tjej på instagram, och blir fundersam på när man ska avvakta och när man ska göra kejsarsnitt. Detta är tikens första...
2
Svar
32
· Visningar
4 249
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Min dvärgscnauzer är 14 veckor och - som jag antar att valpar i den åldern brukar vara- mycket följsam. Hon går nära, kommer på...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 822
Senast: Kildegrei
·
Hundhälsa Undrar om någon här inne har erfarenhet/kunskap om hundar och vattendrickande... Vår 1 åriga Leonberger hane har haft lite problem med...
2
Svar
27
· Visningar
11 586
Senast: nilie
·
Hundhälsa Ständigt återkommande tema :) Min återförsäljare har slutat sälja Bravo, vilket mina hundar ätit i... 6 år? Har fått byta till Mush...
Svar
2
· Visningar
512

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka