Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund De här gäller inte mej, men jag har en fråga för en kompis räkning. Om man delar hund med uppfödaren, den som inte är uppfödare har...
Svar
6
· Visningar
1 212
Senast: kamomillo
·
Hundhälsa Min ena hund har fått som små hudfärgade "knölar" på två ställen på kroppen. Jag skulle inte säga att det är vårtor riktigt, dom är inte...
Svar
4
· Visningar
2 862
Senast: karamba
·
Övr. Hund Ja, vi är några som är sugna på att ses med hundarna i Sthlm, eller kanske någon förort eller så? För att inte helt ta över andra trådar...
Svar
19
· Visningar
1 031
Senast: Fisherling
·
Hundhälsa Behöver tips om mat till känsliga magar. Jag har 2 flacoated retriever tikar. Vi körde Priima's färskfoder bra länge, och det funkade...
2
Svar
24
· Visningar
8 176
Senast: sooetnos
·
Övr. Hund Om ni skulle ha en riktig favorit-dag för er hund där ni enbart skulle göra favoritaktiviteter och saker som hunden själv tycker är...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 294
Senast: Halfrek
·
Hundavel & Ras Jag fastnar lätt i samma raser när jag funderar på vad min nästkommande ras bör vara, så en input från er skulle uppskattas. Har idag en...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 907
Senast: mandaaa_
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 608
Senast: LelleLilla
·
Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 203
Senast: Takire
·
Övr. Hund Jag har skrivit om den här hunden förut, men under ett annat nick. Hon har hela sitt vuxna liv gjort utfall mot andra hundar och jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 978
Senast: Dorinda
·
Övr. Hund Var in och snokade lite i utställningstråden och såg att några av Bukefolket är på väg till Bornholm och så även vi och nu hoppas jag ju...
Svar
0
· Visningar
433
Senast: Rurik
·
Hundavel & Ras Precis som i rubriken ska jag köpa hund men är helt förtvivlad av alla dessa raser att jag inte kan bestämma mig (Jag älskar ju alla...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 173
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Så. Efter ett antal månaders planering och förberedelser har jag tagit hem en 2-årig papillontik! Ja, jag beslutade mig för att byta...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Jag funderar om det kan underlätta för honom, två av varandra oberoende veterinärer har föreslagit det. Det räcker med det massiva...
2
Svar
21
· Visningar
7 024
Senast: dobbis
·
Hundavel & Ras Om ni inte orkar en till tråd så låt bara bli att läsa eller svara ;) Mina önskemål: 1. Ingen överdriven pälsvård, att borsta en gång...
2
Svar
25
· Visningar
3 132
Senast: AW
·
Hundhälsa Fick hem en valp för en vecka sedan, och ganska omgående så började vår snart ettåriga hormonstinna tik sätta mjölk. Har varit lugnt...
Svar
3
· Visningar
2 403
Hundavel & Ras Jag undrar om det finns några erfarna uppfödare här på Buke? Skulle behöva lite goda råd just nu. Min tik har fyra st sexveckors valpar...
Svar
6
· Visningar
920
Senast: Tiffany
·
Övr. Hund Jag har en 2,5-årig tik som jag har funderat på att omplacera en väldigt lång tid nu. Anledningarna till varför är att hon inte...
2 3
Svar
45
· Visningar
14 913
Senast: Eje
·
Hundavel & Ras Hejsan, Behöver lite hjälp men tips på raser. Jag har börjat se mig om efter min nästa hund som jag ska inskaffa mig om något/några...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 826
Hundhälsa I juli är det tänkt att vi ska göra en roadtripp och bo på camping. Lillvovven följer med. :) Någon dag har vi tänkt att gå på nöjespark...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: hovtassfot
·
Övr. Hund En fågel viskade i mitt öra att det plötsligt krävs transportörutbildning och specialbesiktat fordon för att få transportera hund om du...
2
Svar
28
· Visningar
2 432
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar