Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Jag fastnar lätt i samma raser när jag funderar på vad min nästkommande ras bör vara, så en input från er skulle uppskattas.
Har idag en...
Hundavel & Ras
Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
Hundavel & Ras
Om ni inte orkar en till tråd så låt bara bli att läsa eller svara ;)
Mina önskemål:
1. Ingen överdriven pälsvård, att borsta en gång...
Hundavel & Ras
Jag undrar om det finns några erfarna uppfödare här på Buke? Skulle behöva lite goda råd just nu. Min tik har fyra st sexveckors valpar...
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.