Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Funderar på att ge mig ut på djupt vatten och välja en ras som jag inte alls har någon nuvarande koppling till eller kontakter inom. Så...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: Fisherling
·
Hundavel & Ras Jag kikar en del på adoptionshundar (från t ex Hundstallet) och majoriteten är ju blandraser. Det finns dock en del renrasiga men de är...
Svar
11
· Visningar
1 344
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa För några år sedan hade Ivan en väldigt elak och ganska diffus ögoninfektion, i och med den fick han lite ärrbildningar på franskanterna...
Svar
10
· Visningar
2 830
Övr. Hund Det knackar på dörren. Där står två personer, "från Länsstyrelsen". Du blir uppmanad att lämna ifrån dig dina hundar, som "ska...
2
Svar
25
· Visningar
2 301
Svar
0
· Visningar
287
Senast: Björk
·
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Björk
·
Övr. Hund Kanske finns det en liknande tråd men jag hittade inte den i så fall. Hursomhelst så har jag en hund, har bara en hund, på 15 år. Han...
Svar
15
· Visningar
1 405
Hundträning Hej ! Läst runt på forumet och gillar det :) Jag köpte en omlaceringshund för ett år sedan. Han är bordercollieblandning och väldigt...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
15 551
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Tog en fästing på killens lhasa apsotik igår, men fick bara bort en del av den. Hur sjutton ska jag få bort resten? Finns ju inget...
Svar
3
· Visningar
455
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund :bump: Nu har jag varit på ett par utställningar som besökare och blivit intresserad av att själv testa att ställa. Har fått goda råd...
Svar
2
· Visningar
549
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Hörde nedanstående för några dagar sedan, och har fortfarande inte kunnat släppa det riktigt. Därav frågar jag nu er mer hundkunniga...
2
Svar
20
· Visningar
5 003
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Nu när jag är med gård och lite utrymmen igen, så funderade jag på om det skulle vara läge för en hundfolkbuketräff igen? Med eller utan...
2
Svar
20
· Visningar
1 505
Senast: bitta
·
Hundavel & Ras Hej jag står nu i valet och kvalet över vad för ras min nästa hund blir och jag väljer mellan HH och Malle. Jag har haft hund i många år...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 070
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Vi får om ca sju veckor hem två kattungar. Kattungarna kommer från min svärmor så vi har ju möjlighet att träffa dem regelbundet fram...
Svar
5
· Visningar
1 287
Senast: BobberiBoo
·
Hundhälsa Jag har en kastrerad hane så han får ju inte erektion ofta, men när han får det har förhuden lite problem att hamna på rätt plats, även...
Svar
3
· Visningar
3 608
Senast: purity_666
·
Hundavel & Ras Så... Jag och maken är väldigt sugna på att skaffa en hund, men det känns så jäkla stort! Vi vet inte exakt vad vi vill ha för ras...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
9 257
Senast: Jissa
·
Övr. Hund Jag ska ut på husvagnssemester inom kort och hunden ska åka med.. För att undvika att få in en blöt hund i vagnen de dagar det regnar...
Svar
14
· Visningar
1 701
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Som jag förstår det så kan man se temperaturen i en app med den här termometern om man har Bluetooth Smart? Någon som har testat...
Svar
7
· Visningar
3 814
Senast: Trissa
·
Hundhälsa Jag har en hund som skulle behöva gå upp lite i vikt, han är i tunnaste laget men har varit lite knepig med maten sedan han kom hem...
2
Svar
23
· Visningar
4 659
Senast: Liran
·
Övr. Hund Jag har en japansk spets på 14 år. På sistone har han fått en konstig vana. Så fort man sätter på honom selen vägrar han i stort sett...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka