Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Vet inte om jag borde skriva i någon enskild Rally-tråd eller inte. Säg bara till i så fall... Ny på forumet så... Jag har just...
Svar
5
· Visningar
1 505
Senast: yennork
·
Övr. Hund Vår lille dvärgschnauzerkille Frippe har nu hunnit bli 4,5 månad och vi njuter av hur okomplicerad och trevlig han är! Det mesta går...
Svar
15
· Visningar
2 131
Senast: fejt
·
Övr. Hund Hur mycket kostar din hund per år? Om du har fler hundar så vad kostar de per hund? Jag menar då alla omkostnader, försäkring, mat...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 243
Senast: Puffindog
·
Hundträning Jag går med jättejobbiga tankar och ständigt dåligt samvete för att Elvis inte får träna som jag anser att han egentligen borde. Känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 858
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Tänkte bara höra hur ni ställer er till att ta hunden på moppen och hur man isåfall gör detta på säkrast sätt? Detta är inget jag gör...
Svar
14
· Visningar
3 265
Senast: millen
·
Övr. Hund Ni som gått från en hund till två hundar, hur har den första hunden reagerat på nytillskottet? :) Hämtar hem en valp imorgon, så det...
Svar
11
· Visningar
982
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Jag står inför ett litet dilemma; jag har tingat en tikvalp och nu har jag två kullar att välja mellan, båda kullarna födda nu i veckan...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 475
Senast: Targa
·
Hundhälsa Hur ser det ut på fästingfronten i år? Vad har din hund för skydd? Var i landet bor du? Mina hundar har hittills i år haft två...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 219
  • Låst
Övr. Hund Hur gör ni med era hundar? Har ni dem någonsin lösa? Jag och min mamma var ute med hundarna idag. Min är en omplacering som nyligen har...
14 15 16
Svar
309
· Visningar
20 367
Senast: ginnies
·
Hundhälsa Hej! Kan någon hjälpa mig lite. Jag har en schäferhane på 6.5 år som har fått ett sår på svansen som läker dåligt. Man konstaterade på...
Svar
13
· Visningar
4 172
Senast: pannkaka
·
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 930
Senast: Sezziyanen
·
  • Låst
Hundhälsa Hej! Jag måste få lite fler tankar hur jag ska ställa mig angående en behandling utav veterinär. Åkte in akut med min hund som...
Svar
6
· Visningar
1 153
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag undrar hur ni har era hundar i bilen, det finns en uppsjö av burar, bälten osv. Inom kort flyttar vår store vilde hit, en blandras...
Svar
15
· Visningar
1 018
Senast: Bexzor
·
Hundhälsa Det här retar mig: varför är koner, ruta mm på lydnadstävling ofta röda? När hunden inte tros kunna se rött?
Svar
8
· Visningar
1 211
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Ja... Det är ju lite svårt att köpa tex en vallhund för "det verkar kul att valla!" eller en brukshund och tänka "vi testar, kanske...
2
Svar
24
· Visningar
1 941
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Gör det något om valpen är runt 16 veckor när valpkursen startar? Hittar ingen närmre mig som jag vet är bra. Tänker om man försöker...
Svar
6
· Visningar
646
Senast: Monstermom
·
C
Övr. Hund Läste just att en tjej ska avliva sin gamla tik o att de hade en som kunde skjuta henne. Är det verkligen ett humant sätt på ett litet...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
31 175
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av apportkastare med fjärrutlösning i form av lina? Behöver träna stadga vid skott och har svårt att få med...
Svar
4
· Visningar
1 029
M
Övr. Hund Nu är beslutet taget efter vetbesök i dag. Det var som jag trodde - förstorad prostata så nästa torsdag blir "Kamelen" av med sin...
2
Svar
30
· Visningar
10 285
Senast: Lipperta
·
F
Övr. Hund Jag har ju tagit över ansvaret för min BKs kursanmälningar och funderar på hur andra BKs/instruktörer gör. Har ni någon form av kösystem...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 115
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar