Testat, gav inget märkbart resultat.Testa bärnstenshalsband, det funkar på vissa men på andra inte alls. På min Zvante funkar det superbra, men inte alls på Tage tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testat, gav inget märkbart resultat.Testa bärnstenshalsband, det funkar på vissa men på andra inte alls. På min Zvante funkar det superbra, men inte alls på Tage tyvärr.
Synd!Testat, gav inget märkbart resultat.
Tabletterna går att dela ,förra året beställde jag en till 20kg och så delade jag den i 3,10kg o 5kgx2Jag ska hämta ut bravecto i morgon. Pratade med Vettris och la en receptbeställning i onsdags. Lulla hunden väger 4,4 kilo, vilket jag tror är precis på ett av gränsvärdena så det ska bli intressant att de vilken storlek han får.
Jag testade Frontline ett par gånger, men upplevde att det gav sämre skydd än ExSpot.Förut scalibor, koftan får frontline. Vi har bebis och då vill jag inte ha halsbandet. Bor i Stockholm, vistas i skärgård och lite överallt, mycket fästingar... men peppar peppar funkar frontline bra tycker jag och det är ju beprövat sedan länge.