Hundavel & Ras
Jag vet att små hundraser får färre valpar än stora men gällande småhundar verkar exempelvis chihuahua få större kullar än pudel.
Jag...
Hundavel & Ras
Då det blev mycket diskussioner och frågor om raser i tråden där vi uppdaterar så startade jag denna tråd för att göra frågor, svar och...
Hundavel & Ras
Är det någon här på Bukefalos som vet något om rasen Cirneco dell'etna? Det verkar vara en frisk och sund ras med precis de egenskaper...
Hundavel & Ras
Hej,
Jag undrar vart man kan vända sig för att hitta en hane till omeriterad ridgeback tik. Renrasig och registrerad hos SKK men går ej...
Hästmänniskan Jag läste annonser, blev deprimerad och sen övertygade @Fiorano mig att åka upp och titta på en ponny på ridskolan nära henne, som inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.