Tävlingsbok

Ha, denna tråd har inte varit aktiv på några år men jag undrar också vilken tävlingsbok ni rekomenderar? Gärna en som man kan designa själv. :)
Har Agrias och SKKs idag.

Jag säger absolut OhMyDog när det gäller att kunna designa sin egna, snygga tävlingsmapp/dogofax :love:

Vanliga hederliga hårda a4-pärmar. En per hund. Sparar alla tävlingspapper, försäkringspapper, veterinärkvitton, hälsointyg, stamtavla, diplom och pass och sånt där.

Har Agrias pärm till pass och stamtavlor, fast i verkligheten ligger passen i utställningsryggsäcken och är på tillfälligt besök i pärmen när jag får ett ryck att städa ur ryggsäcken. Med följd att jag halvhysteriskt undrar var passen är nästa gång jag ska iväg :)
Kritikerna har jag en a4-pärm till, med vanliga plastfickor. Bekymret är bara att jag inte satt in något i den på... 3-4år? Så kritikerna ligger i en osorterad hög ovanpå rosettbacken jag har i garderoben.
Känner att jag behöver börja ta tag i det här igen :D

Har Agrias pärm till pass och stamtavlor, fast i verkligheten ligger passen i utställningsryggsäcken och är på tillfälligt besök i pärmen när jag får ett ryck att städa ur ryggsäcken. Med följd att jag halvhysteriskt undrar var passen är nästa gång jag ska iväg :)
Kritikerna har jag en a4-pärm till, med vanliga plastfickor. Bekymret är bara att jag inte satt in något i den på... 3-4år? Så kritikerna ligger i en osorterad hög ovanpå rosettbacken jag har i garderoben.
Känner att jag behöver börja ta tag i det här igen :D

Haha!
Du är inte ensam. Det var lite därför vi drog igång OMD - för att vi var ganska hopplösa själva :idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 870
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 042
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka