Hjälp att välja ras

Okej. 😅
Jag tycker ju i så fall oavsett att en lösning med ramp eller pall är lättare än att byta bil eller tumma på rasen man faktiskt vill ha.
Okej. 😅
Jag tycker ju i så fall oavsett att en lösning med ramp eller pall är lättare än att byta bil eller tumma på rasen man faktiskt vill ha.
Som sagt var ett skämt men ska vi vara seriösa så är det faktiskt rätt vanligt att folk har bil anpassad efter hund(arna).

Ja absolut, kör pickup idag men skulle jag skaffa hund igen så hade det fått bli en kombi så alla tre ungarna och hunden får plats

Som sagt var ett skämt men ska vi vara seriösa så är det faktiskt rätt vanligt att folk har bil anpassad efter hund(arna).
Jag bytte bil enbart för att jag skaffade hund...

Och när jag nu bytte igen blir det en större än jag annars skulle haft. För att hunden ska trivas i den. Men då tävlar vi en del så vi åker ibland långt och hon ska kunna ligga i den på vissa tävlingar.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag tänkte mig att skaffa en hund i framtiden, men det är verkligen inte lätt att välja. Jag växte upp med en Newfoundland som liten...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 187
Senast: AnneB
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 901
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Hur många rastrådar klara Buke av? 🙄 Vi är en familj på snart fem personer som börjar bli lite sugna på hund, eller i alla fall jag och...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
11 433
Senast: Guldaskig
·
Hundavel & Ras Vi är en familj med tonårsbarn som ska utöka familjen med vår första egna hund. Vi har många vänner med hund och har under ett år varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 162
Senast: Narcissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar