Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Leon nallade en rå, sköljd fänkål från köksbänken under natten, där försvann dagens middag. Han åt upp hela.
En riktig gourmet hund.
Och drägglar en stor, hal pöl på golvet nedanför köksbordet..... Min kan dessutom lägga huvudet PÅ bordet och det är inte så kul när dräggelpölen flyter intill min tallrik.....Min med. Därför äter jag alltid superfort.... Stressande med en hund som sitter och GLOR när man äter...
Min stjäl gurkorna direkt ur växthuset..... Och drar gärna loss hela plantan i processen. Gurka måste vara hundgodis av klass?!Jag ger aldrig matrester. Däremot kan jag kasta till Elvis en bit av ngn lämplig råvara när jag står och lagar mat. Han brukar tex alltid få yttersta delen av gurkan och kommer springandes om jag tar fram gurka ur kylen
Samma här, jag gör likadant.Jag ger aldrig matrester. Däremot kan jag kasta till Elvis en bit av ngn lämplig råvara när jag står och lagar mat. Han brukar tex alltid få yttersta delen av gurkan och kommer springandes om jag tar fram gurka ur kylen
Våra hundar har plockat morötter, labben är noga upplärd av lagotton . Förra året fick jag typ 10 små morötter själv, resten hamnade i labbens mage .Min stjäl gurkorna direkt ur växthuset..... Och drar gärna loss hela plantan i processen. Gurka måste vara hundgodis av klass?!
Våra hundar har plockat morötter, labben är noga upplärd av lagotton . Förra året fick jag typ 10 små morötter själv, resten hamnade i labbens mage .
Man upphör aldrig att förvånas Dumma djur.Opererade ut en bit av en rå färskpotatis ur en labbes tunntarm en gång. Den hunden gick och plockade själv ur potatislandet men måste haft en extrem otur att en bit inte bröts ner utan fastnade. Både jag och sköterskan var väldigt förvånade när vi såg vad det var.
Jävligt dyr potatis blev det