Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har kasserat min gamla soffa nyligen och fick hjälp av grannen att slänga den när han fick snilleblixten att göra hundbädd av...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Hej! Min hund har kastreras. Efter 10 dagar togs stygnen bort på djurkliniken (i fredags). Min fråga är om stygnen som togs bort var...
Svar
7
· Visningar
1 724
Senast: Ainon
·
Hundavel & Ras Läste detta idag https://www.skk.se/sv/nyheter/2017/4/overenskommelse-med-forsvarsmakten-nadd/ Det känns som om det saknas en bit...
Svar
19
· Visningar
1 759
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Vi har väntat på en engelsk bulldogg valp ett par månader, varit med sen parning av tiken. Vi har fått veta vilken valp som blir vår osv...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 283
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Ja är något av det här rabiesvaccin? Hunden, eller hundarna, kommer från Bulgarien. Födda 2017-01-01 Är något av det rabiesvaccin...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 187
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Jag känner mig ytterst förtvivlad. För tillfället så studerar jag heltid på universitet och därefter blir det dags att jobba... Jag har...
2
Svar
38
· Visningar
2 337
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Hej! Som rubriken lyder är jag nyfiken på om någon har erfarenhet av pudel som "stallhund", jag har erfarenhet av rasen (dock inte i...
Svar
11
· Visningar
1 670
Senast: NadjaW
·
Hundhälsa Jag är mitt i och ska byta foder åt min kräsna hund. Hon äter för dagen Pure Natural, torrfoder, men nu har vi snart gått igenom hela...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 767
Senast: Dandylinn
·
R
Övr. Hund Tog mig friheten att lägga till ny hund i rubriken, för er som planerar en vuxen hund :)
71 72 73
Svar
1 451
· Visningar
114 724
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Vi har en sheltiehane på 7 månader. Han har kommit in i en självständigare fas nu och vi måste formulera en strategi för att få honom...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 368
Senast: ginnies
·
Övr. Hund Nästan 80 % av alla hundmöten jag har (bor i Västerbotten) med mindre hundar så lyfter deras hundägare sin hund..!? Jag menar, varför...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
11 779
Senast: Cirice
·
Övr. Hund ibland skulle jag vilja skämma bort mina hundar med mer hållbara ben. Något de kan ligga och tugga på kanske 15-20 minuter? Finns det...
2
Svar
29
· Visningar
1 981
Senast: Viva
·
Övr. Hund Leonbergerhane på 1 år, som sedan 6 månader reagerat stark på andra hundar. Blandade reaktioner. Iband voff och morr och utfall, ibland...
2
Svar
31
· Visningar
2 178
Senast: Korekatten
·
Hundhälsa Jag har för första gången i mitt liv en tik och har därmed ingen erfarenhet utav detta. Hon är utav stor ras (Mastiff-typ) och är nu...
Svar
2
· Visningar
2 574
Övr. Hund Vad har ni för önskemål på en inomhushall? Om ni skulle beskriva en drömhall, hur skulle den se ut, vad skulle den ha för utrustning...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
18 139
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hej Min hund har de senaste veckorna börjat göra konstiga ljud vilket gjort mig orolig. Har varit hos veterinären och de har skrivit ut...
Svar
12
· Visningar
6 549
Övr. Hund Hej, Jag är intresserad av bruksporten och har lite frågor angående detta: 1.) Vad fick dig att börja med bruksgrenarna? 2.) Vilken...
Svar
8
· Visningar
988
Senast: Lion
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund som jag haft i lite drygt ett år nu. Har skrivit om honom förut. Han var 1.5 när han kom till mig. Hade haft...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: purity_666
·
Övr. Hund Hej, har två hundar en okastrerad hane 3 år, O, bichon havanias, och en kastrerad fd gatuhund på 2,5 år, H, border collie, kom till oss...
Svar
13
· Visningar
2 505
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Vi ska förmodligen skaffa ny hund och hur mycket det än bär mig emot så måste vi välja något annat än airedaleterrier. Kraven är...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 367
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Kalla hamburgare
  • Västeråsträffstråden