Kalla hamburgare

Hazel

TrÄdstartare
Detta Ă€r verkligen ett i landsproblem 😂 men undrar om jag bara inbillar mig?

Sista typ Äret sÄ har i princip alla hamburgare jag fÄtt, frÀmst pÄ MAX varit kalla, pÄ sin höjd ljumma, ungefÀr samma pÄ McDonalds men dÀr Àr dom iaf ibland varma. Idag va det extremt och jag sa till att jag vill gÀrna ha en varm hamburgare, det gick tyvÀrr inte sa dom, det Àr pga att salladen Àr kall... MÀrkligt att dom lyckades i typ 20 Är men nu Àr det omöjligt.

Är det andra som ocksĂ„ upplevt det hĂ€r? Det behövs ingen diskussion om att man inte ska Ă€ta pĂ„ max eller McDonalds 😒

Aldrig ens funderat pÄ. Men Àr böjd att hÄlla med. Dock köttet Àr ju varmt/tillagat men brödet och tillsatserna Àr ju kalla sÄ hamburgaren blir vÀl lÀtt ljummen. En cheeseburgare frÄn t.ex Donken hÄller ju vÀrmen lÀngre just för att den enbart har 2 smÄ gurkskivor resterande Àr ju vÀrmbart.

Dock sÄ Àter jag sÄ jÀkla lÄngsamt sÄ all min mat blir kall :rofl:

Upplever ofta liknande pĂ„ donken, men dĂ„ bestĂ€ller jag typ happy meal med cheeseburgare, knappt att osten Ă€r smĂ€lt đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

Ja jag hÄller med. Knappt att osten smÀlt pÄ Friscoburgaren. Och sen stör jag mig pÄ att Max alltid, alltid, alltid glömmer lÀgga i dippsÄs. Spelar ingen roll vilken Max i landet jag handlar pÄ. Mer Àn varannan gÄng fÄr jag springa in och be om en.

Jag Àter sÀllan pÄ Max, men förra Äret Ät jag en Real Green Burger (som innehÄller sallad) och den var varm, och för tvÄ Är sedan Ät jag en Crispy Supreme Sandwich som jag minns var sÄ varm att jag vÀntade en stund med att Àta den.

Jag kan inte minnas att burgaren varit kall nÄgon gÄng nÀr jag Àtit pÄ max eller mcd. Inte vad jag reagerat pÄ iaf.

Jag har upplevt det ofta pĂ„ bĂ„de Burger King och McDonalds. De har inte bara varit kalla utan ibland Ă€ven legat sĂ„ lĂ€nge att de blivit dĂ„liga. 😡 Det kĂ€nns verkligen inte ok, dĂ„ det faktiskt kan bli farligt för hĂ€lsan. 😞

Jag uppskattar inte varm mat (ljummen bÀst) men har nog aldrig reagerat pÄ att maten Àr kall. Det kanske dock Àr för att jag inte uppskattar varm mat?!

Liknande trÄdar

Kropp & SjÀl Jag börjar inse att hur mycket jag Àn stretar emot, sÄ kommer jag bli tvungen att gÄ tillbaka och tillbringa sÄ pass mycket tid pÄ...
13 14 15
Svar
290
· Visningar
22 736
Senast: Kiwifrukt
·
HÀstmÀnniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit Ä lÀst lite olika trÄdar om köpa hÀstar och annat. Kikade lite spontant pÄ hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 424
Skola & Jobb Bara kÀnner att jag mÄste posta detta. Det Àr ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det Àr inte klart formuleringsmÀssigt...
Svar
7
· Visningar
3 669
Gravid - 1Är Jag kÀnner inte att jag tycker om mitt barn lÀngre. Hur överlever man det? Jag Àlskar honom och skulle offra livet för honom nÀr som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 342
Senast: Amk
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar