Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hejsan alla kloka människor! Jag blir inte riktigt klok på vilken av dessa raserna som kräver mest? Jag vill ha en hund som jag ska...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 770
Hundavel & Ras Har personlig erfarenhet av alla raser men man blir aldrig fullärd, jag vill nu höra från er som själva äger rasen/raserna eller känner...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Wellcraft
·
Övr. Hund Blev inspirerad av trådarna om buketräffar så tyckte det behövdes en för oss smålänningar också. Finns här några sådana och finns det...
2
Svar
37
· Visningar
1 859
Senast: LittleJohn
·
Övr. Hund Pg a att jag är nyfiken: en spinn-off på "Blandras för 25 papp"-tråden. Vilken ras har du? Har du kompromissat med något när du valt...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 582
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Jag har en Chihuahua hane på 3 år som för tre mån sedan genomgick en större operation när han fick urinstenar som inte gick att spola...
2
Svar
24
· Visningar
5 861
Senast: nilie
·
Övr. Hund Har Hurrtaselar i dagsläget, men är ej nöjd med kvalitén. Vill gärna ha selar med ordentliga reflexer och handtag. Vad finns det för...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: Vastgota
·
Hundavel & Ras Hej! Ytterligare en sån här tråd men tyckte det passade nu :) Ska köpa ny hund snart, men har verkligen ingen aning om vilken ras. Har...
Svar
11
· Visningar
1 006
Övr. Hund Hej Allihop. Här kommer mitt första inlägg. Snart får jag hem min lilla Kelpievalp. Min gamla hund fick jag när hon var 5 månader, och...
Svar
2
· Visningar
1 364
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Fick hem en valp för en vecka sedan och för några dagar sedan så fick sonen (4 månader) utslag i ansikte, på huvudet och bröstet, tycker...
Svar
10
· Visningar
2 401
Senast: Tora
·
Övr. Hund Är hundvakt åt en cockerspaniel, och jag håller på att gå under här hemma ... precis som alla andra spaniels och retrivers jag träffat...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
10 655
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Skulle vilja höra era erfarenheter av att äga både hanhund och tik. Vad gör ni under löp och hur fungerar det? Jag har alltid haft...
Svar
15
· Visningar
4 617
Hundhälsa Vårt problem är att Tonto har känsliga tassar som går sönder. Han hade vilat i nästan två månader från ordentliga dragpass (har bara...
Svar
19
· Visningar
2 570
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Valpen och jag gick och lade oss vid halvelva (jag lade mig och han massakrerade tidningar). Strax innan klockan elva hör jag min...
Svar
19
· Visningar
1 547
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Visst har vi en eller två ägare här till rasen? Å nån av er har haft pudel? Jag har ju haft en vinthundsmix och älskar mycket av hur...
Svar
3
· Visningar
1 345
Senast: Emor
·
Hundhälsa Har någon här gjort testat för hjärnhinneinflammation? Veterinären misstänker att Ascot ev har det :cry:. Det är dock inte säkert utan...
Svar
7
· Visningar
922
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Ännu en välja -ras tråd :) Föräldrarna ska skaffa ny hund då den nuvarande börjar bli till åren. De funderar på om de skulle titta på...
2
Svar
27
· Visningar
2 617
Senast: Idahoe
·
Hundhälsa Hej! Min 2-åriga Whippet fick akut pankreatit (hon är bättre nu) och jag skulle gärna höra vad ni har för erfarenheter av denna diagnos...
Svar
6
· Visningar
2 871
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka