Vilken ras har du?
Cairnterrier
Har du kompromissat med något när du valt ras? I så fall, vad?
Ingenting faktiskt
Vilka var fördelarna som vägde över så att du ändå valde den rasen du har i dag?
Lättskött, ofällande päls. Liten och lätt att ha med sig men ändå pigg på att arbeta, både agility och mer bruksträning som spår. Självständig så han klarar sig utan mig i några timmar utan problem, men ändå social och tycker om att mysa. Frisk, hälsosam ras.
Har dina premisser ändrat sig något sedan valet av ras?
Nja, tränar inte agility längre och är mer inriktad på spår men lillskiten var bäst i klassen på kursen så han har glatt fått hänga med i den mån en han kan och orkar
Hur hade en perfekt hund sett ut för dig?
Som min lilla, fast kanske lite mindre fokus på mat och mer fokus på träning
Cairnterrier
Har du kompromissat med något när du valt ras? I så fall, vad?
Ingenting faktiskt
Vilka var fördelarna som vägde över så att du ändå valde den rasen du har i dag?
Lättskött, ofällande päls. Liten och lätt att ha med sig men ändå pigg på att arbeta, både agility och mer bruksträning som spår. Självständig så han klarar sig utan mig i några timmar utan problem, men ändå social och tycker om att mysa. Frisk, hälsosam ras.
Har dina premisser ändrat sig något sedan valet av ras?
Nja, tränar inte agility längre och är mer inriktad på spår men lillskiten var bäst i klassen på kursen så han har glatt fått hänga med i den mån en han kan och orkar
Hur hade en perfekt hund sett ut för dig?
Som min lilla, fast kanske lite mindre fokus på mat och mer fokus på träning