Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Älskade Beauceronen är 11 i år, en stor kille, en bit över 70 i mankhöjd och väger 50-51 kg. Inte fet, varit vältränad och välmusklad...
2
Svar
28
· Visningar
13 592
Övr. Hund Jag kommer eventuellt behöva ge torrfoder under ett par månader. Den ena hunden har aldrig ätit torrt (utom hos uppfödaren och som...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 539
Senast: Fisherling
·
Hundhälsa Uppfödaren vill att jag ska avmaska valpen med Welpan vet när hon är 11 veckor gammal. Och det hade jag väl kunnat göra om jag bara...
Svar
14
· Visningar
2 928
Hundhälsa Har någon här varit med om ringorm på hund? Min hund har fått utslag som jag la upp i en Facebook-grupp och frågade vad det kunde vara...
Svar
1
· Visningar
594
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hej på er! Tanken är att jag och min sambo ska skaffa en hund till nästa sommar... man måste vara ute i god tid ;) Som rubriken lyder...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 141
Senast: almitra
·
Övr. Hund Hej! Har en Labradorhane som fyller 3 i oktober som har måttligt överbett (ca 1 cm). Har valt att inte ställa ut honom pg.a. detta men...
2
Svar
35
· Visningar
3 157
Senast: moah
·
Övr. Hund Hej Sedan ett par månader tillbaka har de nya grannarnas hund börjat springa hem till oss så fort han smiter. Hunden är ung. Jag...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 221
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Gaia blev stucken av en geting nyss. På tungan tror jag. Hon är *peppar, peppar* inte svullen någonstans, men är väldigt besvärad. Kan...
Svar
4
· Visningar
2 855
Hundavel & Ras Jag går i tankarna att skaffa en vit herdehund, men har hört en del om att de oftast drabbas av allergier och diverse hudproblem som tex...
2
Svar
31
· Visningar
5 997
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Läste på annat forum om hur länge folk bär sina hundar i trappor, vi pratar valpar och unghundar av större raser. De flesta svarade att...
Svar
14
· Visningar
2 538
Senast: Sol
·
Övr. Hund För en vecka sedan hämtade jag hem min nya valp (en aussie) och han gnäller KONSTAT. Det spelar ingen roll vad han gör så...
Svar
4
· Visningar
1 684
Senast: Pegasus63
·
Hundavel & Ras Någon som har koll på italiensk vinthund? Hur hittar man en bra uppfödare, vad bör man hålla utkik efter? Vilka problem finns i rasen...
Svar
10
· Visningar
2 724
Senast: Líf
·
Övr. Hund Jag passade min väns två hundar över helgen, något jag brukar göra när hon behöver vara borta av en eller annan anledning. Vi trivs...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
10 727
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Hej! Jag och ett par vänner har tänkt åka till Jotunheim och vandra. Vi har tänkt gå Gjendesheim - Glitterheim- ev. Glittertinder -...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Hej!! Jag har börjat med benmjöl till vår tik & undrar hur ni gör för att få i hundarna det? Med tanke på att hon väger 60 kg, så ska...
Svar
3
· Visningar
756
Hundavel & Ras Hejsan! :) Vi är ett par på 22 och 27 år som letar efter hund. Jag är uppväxt med 2 st Chihuahua tikar och söker efter något lite...
2
Svar
28
· Visningar
3 448
Senast: ako
·
Hundhälsa Kan hundar äta bönor? Hur pass nyttigt är det för dem? Jag har nämligen frysen full med bönor och ska flytta 6 timmar bort om 2 veckor...
Svar
11
· Visningar
2 440
Senast: Jissa
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag har velat ha hund hela mitt liv men det är först nu jag känner att jag har möjlighet till att skaffa en. Jag har läst och...
Svar
10
· Visningar
1 071
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras hade jag tänkt mig, för i teorin passar en sån finfint här som gårdshund, aktiv sällskapshund och för lite ankvallning :D Men då är det...
Svar
13
· Visningar
1 209
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Har en dvärgschnauzer som spytt 4 gånger i natt, sista gången kom det upp 2 kärnor i storlek med plommonkärnor men plattare. Ingen aning...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka