Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Hej på er! Tanken är att jag och min sambo ska skaffa en hund till nästa sommar... man måste vara ute i god tid ;)
Som rubriken lyder...
Hundavel & Ras
Jag går i tankarna att skaffa en vit herdehund, men har hört en del om att de oftast drabbas av allergier och diverse hudproblem som tex...
Hundavel & Ras
Någon som har koll på italiensk vinthund? Hur hittar man en bra uppfödare, vad bör man hålla utkik efter? Vilka problem finns i rasen...
Hundavel & Ras
Hejsan!
Jag har velat ha hund hela mitt liv men det är först nu jag känner att jag har möjlighet till att skaffa en. Jag har läst och...
Hundavel & Ras
hade jag tänkt mig, för i teorin passar en sån finfint här som gårdshund, aktiv sällskapshund och för lite ankvallning :D
Men då är det...
Hundavel & Ras Förstår inte varför man väntar riktigt i den situationen, det är ju en sak att ringa och höra av sig innan valparna ska vara födda men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.