Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min vovve är lite knepig i magen. Ena dagen verkar han förstoppad (och bajsar inte alls så mycket som han brukar). Nästa dag kan det...
Svar
11
· Visningar
925
Senast: Korekatten
·
Övr. Hund Lilla Bruce är en van cityhund och ligger gärna i knät eller under koftan om matte vill dricka vin med sina kompisar efter jobbet. Men...
Svar
13
· Visningar
2 112
Senast: almitra
·
Övr. Hund Den tunga baksidan. Stunden är snart här då min högt älskade Cerberus kommer behöva få somna in. Det kan bli i morgon, det kan bli om...
Svar
14
· Visningar
2 799
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Har nu när jag kommit igång med en del träning funderat på varför vissa regler är som de är. De grenar jag testat är främst rally och...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Om man vill ha underhållning i helgen så livesänds hela EM i fårvallning här: http://www.ustream.tv/channel/XZqaUuycm9r
Svar
1
· Visningar
438
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hundkojan är 100x100x100 invändigt, uträknad efter länsstyrelsen regler och på den beräknade vuxna storleken på Tius. Hundkojan ska...
2
Svar
20
· Visningar
9 797
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa För att inte helt spåra ur tråden om slimmande hundar (:D) så startar vi en ny om hoppteknik, rörelsemekanik och annat livsnödvändigt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 231
Senast: Fisherling
·
Övr. Hund Hej! Kanske borde jag ha lagt in detta i någon annan tråd - typ nån valp eller vallning. Bara och flytta i så fall. Jag undrar vad jag...
Svar
18
· Visningar
2 069
Senast: ddogs
·
Hundhälsa Igår kväll så upptäckte jag att min tik var lite kladdig vid rumpan och efter rengöring så såg jag att den ena analkörteln var svälld...
Svar
6
· Visningar
10 206
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Hej, har en York-valp på 10 veckor och skulle vilja börja koppelträna honom så smått, men hittar ingen sele som är liten nog? Köpte...
Svar
4
· Visningar
545
Övr. Hund Dog parkour, är det några här som sysslar med det? Jag hittade ingen tråd om det, men känner mig väldigt intresserad då jag testat lite...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: machafuko
·
Hundavel & Ras Hej! Vi funderar på en till hund i familjen. Har en blandras sedan tidigare som snubblade in i vårt liv av en slump som vuxen hund...
2
Svar
21
· Visningar
2 264
Senast: xfie
·
Hundhälsa Viktor är en nioårig riesenschnauzer som tror han är nio månader och lever sitt liv enligt devisen "fullt ös, medvetslös". Energi är...
Svar
13
· Visningar
3 742
Övr. Hund Det är ju några här som har skåpbil så jag hoppas jag kan få svar på några frågor. Hur är ventilationen bak i skåpet? Behöver man göra...
Svar
14
· Visningar
10 239
Senast: snorp
·
Hundhälsa Hejhej! Som titeln lyder, min 15 veckor gamla Berner Sennen svalde en strumpa igår, en sån där liten ankelstrumpa. Ringde vetten direkt...
2
Svar
39
· Visningar
7 735
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Hej alla, Skriver detta i panik i hopp om att hitta någon med liknande erfarenheter som kan ge mig vägledning. För ca 1-1,5 månader...
2
Svar
25
· Visningar
9 628
Senast: Saga2
·
Övr. Hund Jag är hemma med sjuk hund och lyckas vara både oroad och ofantligt uttråkad på samma gång. Någon delade genom Shiba Rescue den här...
Svar
3
· Visningar
465
Senast: Migo
·
  • Låst
Hundavel & Ras På grund av tråkiga omständigheter då min hund hastigt gick bort letar jag efter valp 2017. Rasen blir malinois och troligtvis blir det...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
202 166
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Vilken tandborste tycker ni tar bäst bort plack? Jag har en mjuk babytandborste som min hund accepterar men funderar om den inte är för...
Svar
9
· Visningar
820
Senast: Silkisif
·
Hundavel & Ras Någon som har erfarenhet av Norsk Lundehund? Skulle hemskt gärna vilja veta mer om deras mentalitet/temperament och hälsa :)
2
Svar
20
· Visningar
5 870
Senast: kanelsvans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar