Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Eftersom min galenpanna gör mig just galen minst en gång om dagen, men också får mig att skratta högt minst en gång om dagen så behöver...
Svar
10
· Visningar
990
Senast: farin
·
  • Omröstning Omröstning
Övr. Hund Känner ni många som blivit det? I vilken situation då? Egna hunden eller andras? Någon helt okänd? Var man drar gränsen för bett är...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 747
Senast: Wellcraft
·
Övr. Hund Min mamma ska skaffa sällskapshund om ett par år när hon går i pension. Födelsedagen närmar sig med stormsteg och jag tror hon skulle...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Står i valet och kvalet... Vart går gränsen? I mitt fall. Person X har en hund. Blandras av större sort. Fin i hull och sköts i...
Svar
7
· Visningar
1 691
Senast: Diabetikern
·
Övr. Hund Jag skrev om det här för länge sedan, men den här gången skulle jag behöva lite konkreta tips. Jag går rakt på sak - Bruce är inte van...
2
Svar
24
· Visningar
4 018
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Efter som att jag aldrig kommer på rätsida med Bettys födointag och jag börjar bli trött på det. Jag känner att det är taskigt av mig...
2
Svar
38
· Visningar
2 604
Övr. Hund Hej! Jag har en underbar vit herdehund (tik) på 14 månader. Hon är en livlig, glad och underbar hund. Men hon visar stor osäkerhet mot...
Svar
1
· Visningar
521
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har 2 hundar, hovawart, en tik på 5 år o en hane på 8 år. Nu har vi fått in en kattunge i huset o behöver tips för hur vi vänjer...
Svar
6
· Visningar
789
Senast: Alexandra_W
·
F
Hundavel & Ras ...hade ni föreslagit för följande? Det är ju ingen hemlighet att jag letar valp och även om jag är inne på att det blir ännu en corgi...
2
Svar
26
· Visningar
2 068
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Vi brukar erbjuda frukost och middag till hunden (17 månader) Ofta vill han inte ha så mycket frukost. Tittar på oss, gnyr, springer...
2
Svar
39
· Visningar
2 583
Senast: Coop
·
Övr. Hund Ett par månaddr sedan nu som vi var hundvakt åt en taxvalp i en vecka. Den var 13 veckor då. Nu har ägaren frågat om vi kan vara...
Svar
16
· Visningar
1 735
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Jag jobbar med problemhundar, jag skulle säga att 70% av dem som söker hjälp hos mig har problem med hundmöten. Just nu så har jag även...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 699
Senast: linnsan
·
Hundhälsa hej Jag ligger i separation och jag äger två hundar En tik som jag skaffade innan samboskapet och så köpte "sambon" en hane till min...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Jissa
·
Hundhälsa Hej alla, nu har vi fått svar från Evies röntgen, och hon har allvarlig HD :cry: Hon är bara 3,5 år, men vet sa att hon börjar visa...
Svar
19
· Visningar
2 949
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Jag undrar om någon här inne kastrerat sin hanhund, även kemisk kastrering är intressant. Vad blev nackdelarna? Vi har en blandrashane...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 525
Senast: Liran
·
Hundhälsa Har över en natt blivit full av loppbett, har katt som ibland sover på sängen men alltid på överkastet. Han har inga loppor vad vi...
Svar
8
· Visningar
2 887
Hundavel & Ras Hej, Jag sitter redan i förtid och sitter och planerar inför en andrahund som jag planerar att skaffa om kanske sisådär tre-fyra år, en...
Svar
12
· Visningar
2 322
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Har en valp hemma på 5 månader och tanken är att ta hem en till på 17 månader inom en snar framtid. Funderar på hur man smidigast...
Svar
5
· Visningar
752
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Jag behöver lite tips på skor/tasskydd lämpliga för att vandra i fjällen under sommartid när det är varmt och fuktigt. Så svår kombo...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Tänkte vara lite kreativ med trådnamnet för det lät lite mer spännande än alla rasvalsnamn som är tagna :D Som flera vet är jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 724
Senast: Preussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18