Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Mina föräldrar bor bara ett stenkast ifrån en känd (och ökänd) vallhundstränare. Idag hörde vi hur h*n började valla får och h*n...
Svar
11
· Visningar
1 389
Senast: Jadzia
·
Hundavel & Ras Jag såg en annons om en brab som skulle omplaceras och det är ju något speciellt med dem alltså. Ursöta! Men... vad ska man han dem...
Svar
11
· Visningar
3 969
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Jag misstänker vad svaret blir, men frågar ändå. Skulle ni köpa en labrador vars mor har HD B, och denne har tre helsyskon med C, en med...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 742
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Att döma av senaste tidens trådar så verkar vi vara några stycken här på buke som håller på med allergiutredningar på våra hundar. Det...
27 28 29
Svar
560
· Visningar
64 584
Senast: Soffan74
·
Övr. Hund Nån begåvad SKK-domare kläckte ur sig att BCs i Australien faktiskt minsann både kan valla och vinna utställningar. Men jo, om de...
2
Svar
23
· Visningar
2 264
Senast: Fisherling
·
Hundavel & Ras Jag är uppvuxen med att ha Golden retriever runt mig sedan jag var liten, och rycker de är klart bästa rasen som finns :love: Nu har...
2 3
Svar
42
· Visningar
26 775
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Varje gång jag hör Jim Noir - My Patch så tänker jag att det är Frodos sång. Trallig, gullig, lite surrealistisk och med ett rätt skarpt...
2
Svar
30
· Visningar
1 523
Senast: Kakis
·
  • Låst
Övr. Hund Dags för nästa uppdateringstråd! Jag startar den gärna, för jag kan berätta att nu äntligen har Aysu kommit hem! :love: Det var en...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
120 005
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Jag brukar verkligen inte förmänskliga hundar men jag börjar undra...Har någon därute varit med om att en hund tydligt har sörjt när...
2
Svar
23
· Visningar
7 776
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Får man ha hunden med sig överallt där? /Maria, som inte längre har hundvakt....
Svar
14
· Visningar
1 947
Senast: spinxx
·
Hundavel & Ras Jag totalälskar min terriergubbe och planerar att ha fler sånna i framtiden, dock känner jag att han är lite väl liten (cairnterrier)...
2
Svar
23
· Visningar
2 742
Senast: millen
·
Hundhälsa Har någon här erfarenhet och/eller kunskap om detta? På hälsokontrollen vid ettårsvaccinationen upptäckte veterinären att våran...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: Iamia
·
Hundavel & Ras Så som jag tolkar foderavtalet så är det överlåtaren (uppfödaren) av fodertiken som står för kostnaden för MH. Finns det någon oskriven...
Svar
4
· Visningar
850
Svar
0
· Visningar
449
Senast: Iamia
·
Övr. Hund Jag kollade lite på blocket. Efter äldre hundar. Vad tycker ni om en skk reggad cavalier på 4 år som kostar 10 000.inga meriter. Och en...
Svar
10
· Visningar
1 169
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Jag lovade ju efter en del påtryckningar i våras att ha nån slags buketräff här under sommaren... :cautious: Vad sägs om nån av dagarna...
2
Svar
30
· Visningar
5 587
Senast: Migo
·
Hundhälsa Ingen rolig tråd att behöva göra men känner att jag behöver lufta mina tankar med lite erfarna hundmänniskor härinne och får ursäkta den...
Svar
11
· Visningar
2 285
Senast: Virrvarr
·
Hundhälsa Inte min hund. En kompis har en hund som besväras av klåda. De trodde först att det kunde vara foderrelaterat så dietfoder har provats...
2
Svar
22
· Visningar
1 708
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Typ jättesvårt :) Jag har i dagsläget en släthårig foxterriertik som är smartaste, roligaste och sötaste hunden jag någonsin träffat. Vi...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 762
Senast: Nenne1
·
Övr. Hund Hur viktigt ar det att kissa hogst upp...:laugh: Efter en rejal morgonkiss gick Mandy (bossy bitch med kontroll issues) over till ett...
Svar
18
· Visningar
1 192
Senast: lambero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka