Om din hund hade ett soundtrack...

Ivans :angel:

Mors lilla lathund sa:
Du må tro, jag jobbar bra,
fastän vet du vad,
inte just idag, jag gör det helst en annan dag.

Mors lilla lathund sa:
Ingen kan så bra som jag,
men tycker du som jag,
tycker du som jag,
så gör jag det en annan dag

Yngsta vavvatiken har lätt Nanne Grönwalls "Avundsjuk". Hennes liv går ut på att hålla koll så att inte de andra får godare ben/mer mat/mer kel än hon.

Äldste hanen är en mattegris och när han inte får vara med mig är han lätt en "Nothing campares 2 you" med Sinead O'Connor.

Pommens låt finns inte men det är en mix av Pharrells Happy och Rednex Cotton eye joe. Glädje och fullt ös :D

Kunde absolut inte komma Nalles låt men sen insåg jag att han har ju en låt sedan gammalt! Hej hej hemskt mycket hej, det namnet gick han under i många år då han blev hysteriskt glad när det kom någon :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 001
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 981
Senast: Sesca
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka