Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast om jag låter bli att regga mina frallor så är dom ju fortfarande frallor om än oreg.Och dessutom kallar det för Fralla trots att det sällan är reggade individer .
Jo men det känns som många som säljs på blocket är just oreggade och inte från kennel - så det är ju svårt som köpare att verkligen veta huruvida det är seriöst avelsarbete bakom eller ej? Typ många neråt Skåne ex har ju varit tal om smuggelvalpar (väl? Eller kommer hag ihåg fel?) och då vet du ju inte riktigt heller vad du får?Fast om jag låter bli att regga mina frallor så är dom ju fortfarande frallor om än oreg.
Sitter och kollar lite på hundraser, igen. Konstaterar att allt kan delas upp i några få grupper: Vettiga hundar (vinthundar...), hundar som bråkar med alla andra hundar (terriers), tråkiga hundar med tre ton päls, extremt krävande hundar eller hundar med mentala problem.
Det där med massor av personlighet, glad och enkel, korthårig... Det är svårt. Som vanligt. Inte för att det ska bli någon till hund här på några år, men det är ju kul att fundera
Sitter och kollar lite på hundraser, igen. Konstaterar att allt kan delas upp i några få grupper: Vettiga hundar (vinthundar...), hundar som bråkar med alla andra hundar (terriers), tråkiga hundar med tre ton päls, extremt krävande hundar eller hundar med mentala problem.
Det där med massor av personlighet, glad och enkel, korthårig... Det är svårt. Som vanligt. Inte för att det ska bli någon till hund här på några år, men det är ju kul att fundera
Det var ju det där med mentaliteten Iofs har jag mest träffat dvärgpincher, men de har många gånger varit väldigt otrevliga. En bra sådan kan säkert vara riktigt trevlig, men då ska man lyckas hitta en också.Pfft!
/Kränkt pinscherälskare
Låter som alla som inte har vinthund har rätt kassa hundar
Gissa har ingen aning om vad ni pratar om,vill du gå en promenad eller cykla milen så är du välkommen hitDet ösregnar här i dag.
Hundarna var motvilligt ute och kissade i morse, sedan dess har de inte gått i närheten av dörren...
Ge dem en show som heter duga!Dör lite på insidan. Är så jäkla matt Har diskuterat fram och tillbaka med några personer i ett schäferforum på FB och jag har varit saklig och trevlig men alltså, nu börjar tålamodet tryta rejält.
Blir så irriterad på en viss radioprofil som skaffat cockerpoo, och skriver på sin blogg om hur viktigt det är med seriös uppfödare, att man som köpare ska kolla upp föräldradjuren (hur??) och att hunden har stamtavla...
Ge dem en show som heter duga!