Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Idag kom röntgenresultatet på min ettårs goldentik. ED ua men HD grad c. Vad ska man tänka på för att minska risken för framtida...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 721
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Vill höra vad ni har för erfarenheter av Beauceron uppfödare
Svar
6
· Visningar
1 452
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Finns många sådana trådar men tänkte starta en egen då tankar virvlar runt i huvudet. Jag vill leva med hund och känner att jag skulle...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 194
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Mötte ett par med en lös, jättestor hund, såg ut som en schäfer men mer grå och större. När de närmar sig utan att koppla hunden ropar...
Svar
18
· Visningar
1 759
Senast: Lipperta
·
Hundhälsa Hej, Min hund (Lhasa Apso, 9 år) har problem med patellaluxation på höger bakknä och behöver opereras. Han har medial patellaluxation...
Svar
13
· Visningar
10 773
Hundhälsa Hur mycket är 2 pounds i kg?
Svar
3
· Visningar
413
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Miss Mandy ar 10 ar, har cancer och jag vet att hon "ar pa vag ut" ... jag borjar bli orolig att hon har ont. Mandy skar tander en...
Svar
4
· Visningar
1 116
Hundhälsa Gamlingen på 10 år har fått lättare att sträcka sig på äldre dagar. Som den försiktiga själ han är (om man vill va elak är han jäkligt...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Min rottiskille på 6 år opererades för diskbråck i L7S1 vid årsskiftet. Operationen gick bra och han har full rörlighet, svansen orkar...
Svar
4
· Visningar
3 759
Övr. Hund För att starta ännu en tråd om ett ämne som varit uppe förr.. passivitetsträning! Trodde jag hade koll men har insett att jag har svårt...
Svar
4
· Visningar
1 197
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Över sommaren insåg jag att vår hund nog hör till kategorin äldre hundar. Jobbigt! Han är en blandras, väger ca 18kg, och är drygt 11...
Svar
17
· Visningar
1 116
Senast: Aviello
·
Övr. Hund Är det skillnad på helg och vardag?
2
Svar
32
· Visningar
14 894
Senast: snorp
·
Övr. Hund Jag vet att det finns oräkneliga trådar om detta, men men. Valpen är nu 14 veckor. Hon är nästan otäckt intelligent och lättränad...
Svar
1
· Visningar
1 720
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Idag träffade jag och min fyra månader (+ en vecka) gamla sheltie hans uppfödare och hans syster. De är lika gamla eftersom de är från...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: Takire
·
Övr. Hund Med en ny valp i en större stad blir trafikvett en av de viktigaste grejerna att få ordning på. Varje gång vi ska gå över en gata...
Svar
9
· Visningar
1 184
Senast: Kimmya
·
Övr. Hund Jag är väldigt sugen på att dra på vandring (tänk långhelg) i någon naturskön miljö (jag gillar både fjäll, skog och övriga "öppna...
2
Svar
24
· Visningar
2 192
Senast: Miao
·
Övr. Hund Uppfödare! Hur vill ni att era samtal med valpintressenter ska gå till? Tänker på de första telefonsamtalen främst. Jag har pratat...
2
Svar
30
· Visningar
2 189
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Mina hundar har slickat mycket på sina framben på sistone. På "överarmen" så att säga. Jag blir misstänksam. Billy har alltid (?) haft...
Svar
9
· Visningar
13 468
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Tror min valp verkar gilla att ställas i fristående mer än när jag ska vara och peta på henne, förstår henne haha! Saken är, hur lär man...
Svar
11
· Visningar
791
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Min hund gick bort i magomvridning i fredags. Det var något utav det värsta som jag har varit med om någonsin! På bara 2,5 timme var han...
2
Svar
21
· Visningar
2 431
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar