Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min staffetik på 2 år fick diagnosen akut gastrit för två månader sedan. Det tog ett tag innan vi förstod var det var, det började med...
Svar
11
· Visningar
2 345
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Det verkar vara många hundar som har en väldigt speciell relation till bilen. Dels så är det ju ofta väldigt uppskattat av hundar att...
Svar
15
· Visningar
897
Övr. Hund Om man nu vill titta på program om djursjukhus och veterinärer, så kan jag tipsa om "Small Animal Hospital" på ViaFree.se De pratar om...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: Migo
·
Övr. Hund Går ett klipp nu på Facebook om Hundslakten i Kina. För att producera läder Helt vidrigt! De slår ihjäl hundarna med något påk-liknade...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 799
Övr. Hund Efterlyser tips på hur man blir av med silverfisk hemma när man har hund. Anticimex sade att de har dosor men dessa får inte hunden...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: ptr
·
Hundträning Jag har planer på att filma mycket av småttingarnas vallningsutbildning i vinter/vår, och börjar nu kika på olika kameralösningar. Är...
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: Monifa
·
Hundhälsa Googlar och googlar och får så många bra träffar i det här forumet så nu gör jag en egen tråd då jag inte får de svar jag behöver av att...
Svar
6
· Visningar
680
Senast: Pudlan
·
Övr. Hund Vad bör man tänka på när man skriver en annons ? När man annonsera ut en blandrashund ska man då skriva blandras eller mammans +pappans...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 346
Senast: Viva
·
Hundhälsa Efter att Aysu splittrade knäskålen i våras så är risken för artros i knät stor. Eller ja, veterinären säger att hon kommer få artros...
Svar
11
· Visningar
2 150
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Mina föräldrar står inför det jobbiga beslutet att ta bort sin hund, han är nu 13,5 och hans cancer har försämrats :cry::cry:. Jag och...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 723
Senast: Killaloe
·
Hundhälsa Min boxerhund kan till och från börja dregla ovanligt mycket. Det började för 2-3 år sen. Han brukar vara i hundburen under dagtid när...
Svar
7
· Visningar
3 649
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Sitter i den förmånliga men svåra situationen att ha valmöjligheter på valp. Och vet inte hur/om/varför jag ska välja! Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 109
Senast: Laa
·
Hundavel & Ras Sambon och jag har haft heta diskussioner kring rasval av nästa hund. Det är inte aktuellt just nu, utan längre fram. Idag har vi en...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: Acto
·
Övr. Hund Skall ev flytta till hus i sommar och är då väldigt sugen på att skaffa hund, är uppvuxen med hundar. Men undrar lite nu hur gör ni som...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
34 891
Hundhälsa Tipsa gärna om det finns äldre trådar om ämnet - själv lyckas jag inte hitta något när jag söker. För att inte sväva iväg i någon lång...
Svar
16
· Visningar
3 149
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Nån här som kan rasen bra exteriört? Nej jag ska inte ha en själv ;)
Svar
7
· Visningar
944
Senast: Lenis
·
  • Låst
Övr. Hund Ja den förra blev full så vi kör i en ny tråd :)
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
111 285
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Hej! Jag vet inte vad jag ska göra, eller om det ens går att göra något.. Vår tax har alltid haft väldigt dålig andedräkt. Nu det...
Svar
14
· Visningar
3 012
Hundhälsa Min hund har en hälta som ortopeden inte kan hitta en orsak bakom, har hållit på i över ett halvår. Försäkringsbolaget vill göra en CT...
Svar
11
· Visningar
19 464
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras En vän till mig har tankar på att köpa hund så småningom och valet har fallit på en pudel. Jag som nyss varit inne i hela "leta bra...
Svar
19
· Visningar
2 056
Senast: Filbunke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka