Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har tänkt byta foder till min chihuahua tik på 9 år. Hon har alltid ätit royal canin torrfoder, men jag misstänker att det på senare tid...
Svar
9
· Visningar
1 100
Hundhälsa För 6 (nästan 7) timmar sen fick min Husky mix på 4 år i sig bomull. Han har ätit och druckit normalt och har bajsat, men bomullen har...
Svar
1
· Visningar
857
Övr. Hund Vad har ni som underlägg till era vattenskålar? Blir snart galen på hundj*veln som inte kan hålla käften stängd när han dricker...
2
Svar
26
· Visningar
6 048
Hundhälsa Den 3 oktober drog min hund 4 tänder, 3 i vänster underkäke och 1 i höger överkäke. Det är underkäken jag är fundersam på. Jag har...
Svar
14
· Visningar
3 927
Senast: igbest
·
Hundhälsa https://www.newscientist.com/article/2120909-monkeys-and-dogs-judge-humans-by-how-they-treat-others/?cmpid=SOC%7CNSNS%7C2017-FBvideo-DOGM...
Svar
1
· Visningar
452
Senast: Migo
·
Övr. Hund Vi hade en kennelaktivitet i helgen och hade besök av en tjej från Norge som informerade om den växande norska sporten Smeller, som...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Hur löser ni det när andras hundar ska åka med i er bil? Jag har enkelbur till Minn bak i min Skoda Yeti och behöver lite inspiration...
Svar
12
· Visningar
814
Senast: snorp
·
Svar
1
· Visningar
1 435
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag är väldigt hundsjuk... Tänker på min underbara schäfer, som tyvärr fick somna in alldeles för tidigt, varje dag. Har två små barn...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: Petronilla
·
Övr. Hund Idag när jag la min dotter för middagsluren hörde jag plötsligt ett morr och sen ett illtjut. Min son som är fem år hade blivit biten...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
20 794
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Igår åkte jag akut in till Ultuna med en av hundarna med vad jag misstänkte var en förstoppning/främmande föremål i tarmen men efter...
Svar
16
· Visningar
1 259
Senast: pepp
·
Hundhälsa Veterinären idag: ett troligt diskbråck. Vi tänkte först att det kunde vara bukspottskörteln igen, men nej. Hon tyckte inte vi behövde...
2
Svar
23
· Visningar
3 249
Senast: pepp
·
Övr. Hund Har börjat kolla lite på olika hundförarbälten men det finns ju så många olika märken och modeller. Hur ska man tänka när man ska...
Svar
15
· Visningar
2 436
Senast: snorp
·
Övr. Hund Det börjar bli kallt och min lillpinne fullkomligt avskyr kläder. Han springer och gömmer sig så fort man tar fram en kofta eller ett...
Svar
17
· Visningar
1 897
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Kanske en märklig tråd... Men, många här inne verkar vara väldigt framgångsrika inom hundträning/sport och harmoniska med livet som...
2
Svar
27
· Visningar
1 800
Senast: Korekatten
·
Övr. Hund Ja då verkar det efter många om och men som att jag och sambon har en passande valp inom räckhåll :nailbiting: Eftersom jag pluggar så...
Svar
11
· Visningar
969
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Hej! Jo, jag har kollat på en hund som jag eventuellt, antagligen skaffar. Men, då kommer ju bilturen. Är det värt att åka åtta timmar...
Svar
14
· Visningar
1 168
Övr. Hund Ja, det finns ju trådar för så många andra, så varför inte en jakthundstråd? För de känsliga är den kanske inte till för, med tanke...
28 29 30
Svar
582
· Visningar
51 282
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hejsan! Börjar bli orolig över min 6 månaders Goldenvalp. Hon har sedan i lördags dreglat extremt mycket så att det är helt blött runt...
Svar
4
· Visningar
793
Övr. Hund Säger ni till bekanta/vänner/släktingar när de umgås med er hund/hundar på "fel" sätt från vad ni vill? T ex barn som ska "hålla på...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 192
Senast: Bri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar