Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Idag har vi varit på återbesök och lämnat nytt urin- och blodprov från sjuklingen. Han är ju fortfarande väldigt pigg och glad, men nu...
Svar
6
· Visningar
4 428
Senast: Viva
·
Hundhälsa Nu gör jag en ny tråd då @vallhund tycker att jag inte borde få köpa valp !! Vallhund påstår alltså att sno en macka från bordet framför...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 084
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Ja, Sigge är ju ensamhund för första gången på nästan fem år. Innan dess hade vi betydligt fler kompisar i närheten med hundar för...
Svar
14
· Visningar
1 586
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Hur började ert hundintresse? Har det alltid funnits hundar i familjen, fick ni en mops kastad på er? Hur har intresset förändrats...
2
Svar
39
· Visningar
2 498
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Trodde vi var förskonade från det. "Leptospiros Sjukdomen förekommer i princip i hela världen, även hos hundar i Sverige. Men är ett...
2
Svar
33
· Visningar
1 988
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Vi har tid hos veterinären i morgon men jag är grymt orolig..... Älsklingshunden (Beauceron, 11 år) har en knöl i gommen, precis bakom...
Svar
10
· Visningar
6 031
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Är det någon här som testat den? Funkade den bra? :)
Svar
5
· Visningar
4 192
Senast: Emrox
·
Svar
38
· Visningar
1 988
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Min tibbe har haft problem med analsäckarna och i frustration slickat upp sår på sin ena tass. Vi har varit till veterinären och...
Svar
12
· Visningar
3 253
Senast: Migo
·
Övr. Hund Behöver köpa ny sele till jaktlabben. Jag ska främst använda den när jag behöver ha honom i långlina, men även vid koppelpromenader. Nu...
Svar
8
· Visningar
946
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Steroid-responsive-meningits-arterits. Skriver åt en bekant som har en springer spaniel på snart 4 år. Han har fått diagnosen SRMA. Vad...
Svar
3
· Visningar
7 371
Senast: Marno
·
Övr. Hund Någon som vill ses någon av dessa dagarna? Jag ska med största sannolikhet upp till sthlm då och tänkte att någon kanske vill ses och...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
3 198
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Ja som rubriken. Letar efter billiga reflexvästar i orange och rosa. Till hunden då alltså. Jag ska ha dom för själva västen, att ha på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: purity_666
·
Hundhälsa Kan man ta ett urinprov ikväll och förvara i kylskåpet om man ska till veterinären i morgon bitti? Vi har ett återbesök i morgon 08:15...
2
Svar
20
· Visningar
1 956
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Blir knäpp på mina hundar. I stort sett inga leksaker håller mer än max ett par timmar. Finns det leksaker som håller länge? Vilka...
2
Svar
25
· Visningar
1 566
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Min löwchen Ninja är svart och silver. Men har senaste halvåret-året blivit väldigt (!) fläckig i det "svarta" (blekt som på de flesta...
Svar
5
· Visningar
2 765
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jag undrar hur mycket man behöver klippa inför vintern, för att slippa de värsta snöklumparna? Ska man klippa jämsmed trampdynorna på...
Svar
15
· Visningar
4 150
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 996
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Jag går ut med en hund som har börjat uppvisa symptom av prostata förstoring. Men han är kastrerad. Kan det verkligen stämma? Han...
Svar
2
· Visningar
1 361
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Min 6-åriga tik har aldrig haft krångel med sina löp. Hon löpte för en månad sedan för att vara exakt, inga konstigheter den gången...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2