Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har ett matvrak till hund som idag får mat 4 gånger/dag då hon är lite känslig i magen mår hon bäst av att äta ofta och funderar på fri...
Svar
15
· Visningar
1 805
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Just nu är jag less på allt vad hundsport heter så jag tänkte ta itu med ett annat projekt: Gott uppförande i nya situationer och med...
Svar
6
· Visningar
911
Hundhälsa Min gamling, 11 år i februari i år, har på ganska kort tid skruttat till sig en hel del. Från att ha varit extremt pigg och så så sover...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
62 386
Övr. Hund Ebrah är typisk ung salukidåre på många sätt och vis. Energisk, full fart ute eller sovandes i soffa inne, nyfiken och otroligt positiv...
2
Svar
26
· Visningar
2 210
Senast: Sleepy
·
Hundhälsa Jag funderar på hur jag ska göra med mina, Nike är lite smal och Nessie skulle kunna gå ner lite. Ingen av mina hundar är matvrak just...
Svar
17
· Visningar
1 072
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 735
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Jag har haft en riktigt tuff dag och mår skit. Efter många om och men kom jag i säng. Och sen har jag fått ovanligt mycket uppmärksamhet...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Strider är en pigg och glad korthårig BC-kille på ungefär 1,5 år. Han är ca 55cm hög, väger 18.6kg och inget i hela världen kan få honom...
Svar
7
· Visningar
3 033
Senast: Docka
·
Övr. Hund Det fanns några tidigare trådar om ämnet men de kändes lite gamla att komma med nya frågor i... Som jag förstått det kan det ta ända...
Svar
8
· Visningar
3 403
Hundhälsa Ursäkta dum fråga kanske... när man röntgar höfter, vad är det man ser då? Vet man vid röntgen att hunden ser bra ut för resten av dess...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 138
Senast: Seabaz
·
Hundavel & Ras Jag funderar fram och tillbaka. När en familj har olika behov av hund, hur gör man, hur tänker ni? Vi har en fem år gammal fransk...
2
Svar
33
· Visningar
2 983
Senast: Bison
·
Övr. Hund Kattluckan gick just till de sälla jaktmarkerna och glinen var ändå bara dagar från att fastna så det var väl lika gott. Har en...
Svar
10
· Visningar
4 035
Senast: bollen__
·
Hundhälsa - låg på mig med sitt ben. Helt plötsligt började han morra. Jag tänkte fan han ligger s å han kan bita mig i ansiktet. Så reste han sig...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
9 386
Senast: Kimmya
·
Hundavel & Ras Hej, Min sambo och jag ska skaffa hund och läser allt vi kommer över om olika raser. Men vill gärna ha lite "verklig" input också och...
Svar
16
· Visningar
1 626
Senast: Korekatten
·
Hundhälsa Hej! Har en unghund på snart 8 månader som är strulig med maten. Han har alltid varit det men det var bättre under en period (ca 2,5...
2
Svar
27
· Visningar
6 860
Övr. Hund Okej, okej, hur gör jag? Avvaktar jag? Åker in? Ringer vet? Det låg i högar längst med gångbanan. Såg ut som typ köttfärs blandat med...
Svar
17
· Visningar
2 060
Senast: Millicent
·
Övr. Hund Hej alla! Det är inte riktigt aktuellt att köpa hund just nu men kanske framöver. Har ni förslag och tankar kring vilken mellanstor ras...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 241
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa ]7mån valp rinner i hö öga? Men kan inte lägga upp en bild vadå URL?
Svar
3
· Visningar
514
Senast: Ullmerkott
·
Övr. Hund Hur många finns här inne med gatuhundar ifrån utlandet eller hundar ifrån svenska shelter? Hur gamla är de? Har två stycken tikar där...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 018
Senast: Santoxen
·
Övr. Hund Hej alla hundtokiga människor! Jag och sambon är i valptankar och schäfern har alltid varit min favoritras och efter att exet hade två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 630
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar