Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Någon här som har erfarenhet? Är ju inte så många vettar som kan sånt här så får bli besök efter årsskiftet tydligen men jag kan ju...
Svar
5
· Visningar
1 366
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Jag står inte ut. Någon som donerat till den här organisationen? Ska vi strunta i julklappar i år och istället försöka få stopp på...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: Zoya
·
Hundhälsa Frågar för en bekant. Hens hund har nyligen fått en sjukdom som gör att den inte får ansträngas för hårt och inte ska t.ex. gå...
Svar
7
· Visningar
524
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Spinner vidare från min egna tråd om tankar kring en soffpotatis till hund och hur den hunden inte uppfyller mina behov. Hund nummer två...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 010
Övr. Hund Jag är ny här och vet inte hur allt fungerar här, men jag testar att skicka en tråd. Jag har 3 Cockerpoo hundar. Den första har jag...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Har en schäfer på 11,5 år. Tidigare i höst var han med när jag red, han blev halt och fick metacam. Idag var vi ute och gick, kort...
Svar
3
· Visningar
568
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Har googlat men hittar inte riktigt den information jag vill ha så testar att fråga här. Min hund gillar verkligen fisk. Hon blir som...
Svar
14
· Visningar
10 217
Senast: Sofie_B
·
Övr. Hund Mina hundar övernattar i bilen ibland i samband med träning/tävling. Jag har motorvärmare och kupevärmare i bilen som jag kan koppla in...
Svar
6
· Visningar
1 802
Senast: attheedge
·
Hundavel & Ras Läser just nu kursen hundens beteendebiologi och reflekterar kring en studie gjord på MH och speciella svarsenkäter där man mäter olika...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 263
Senast: Fisherling
·
Övr. Hund Hej alla! Hoppas pa att fa lite inspiration fran er kloka bukisar! Jag och min sambo har tva hundar (GSD 4 arig hona, Vastgotaspets 1.5...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: niardasp
·
Hundhälsa Hej! Tar all feedback jag kan få för/emot kastrering av en knappt 3 år gammal hane, spec i samband med allergi; tankar, erfarenheter...
Svar
8
· Visningar
2 755
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Kära hundfolk! Jag har råkat bli med en vinthundblandning, en helt fantastisk individ som passar mig perfekt. Vill springa massor...
2
Svar
23
· Visningar
3 090
Senast: lambero
·
Hundhälsa Hej. Tid mellan Rastning ska det stå Vad säger egentligen lagen/rekommendationerna om antal timmar mellan hundens rastning när denna är...
Svar
14
· Visningar
1 492
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Hur skulle ni tänka vid följande scenario? Ett par har en hund som snart är 14 år gammal. Hunden har haft diskbråck några gånger och får...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 423
Senast: Lager
·
P
Hundhälsa Vår kastrerade pinscherpojke har en känslig mage och jag behöver hjälp att hitta det optimala fodret. Med Four friends är avföringen bra...
Svar
2
· Visningar
609
Senast: Qelina
·
Övr. Hund Hej! Jag har en barbet (fransk vattenhund) hane på lite drygt 7 månader som skulle vilja leka med likasinnade unghundar. Han är ca 58 cm...
Svar
7
· Visningar
902
  • Låst
Övr. Hund Nr 15 skulle det såklart stå, så det får gärna nån mod modifiera, men i övrigt; You know the drill :cool: Var det någon av er...
Svar
3
· Visningar
500
Övr. Hund Ja, som rubriken över beskriver, undrar jag hur det funkar att ha hund i lägenhet i stan? Hur tycker du det funkar? Hur stort bor du...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 999
·
Svar
62
· Visningar
4 750
·
  • Låst
Övr. Hund Ni vet hur det fungerar. Förra tråden hittar ni här...
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
112 813
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar