Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Någon med erfarenheter som man kan bolla lite med?
Svar
4
· Visningar
4 933
Övr. Hund Som rubriken lyder, tik eller hane? Jag har haft båda kön, funderar på skaffa en till hund till nästa år. Först var de klart att jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 554
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund ... lilla Ale blir tre år ida´! Liten som en fis <3 En vecka kvar innan flytt från mamma Efter nån vecka hos oss :rofl: Hänga...
Svar
13
· Visningar
1 691
Senast: Migo
·
Övr. Hund Det är så sjukt. Fick nyligen svar på allergiprovet och det visade allergi mot främst mina husdjur. Nu förstår man de symptom man...
Svar
16
· Visningar
2 915
Senast: Cocos
·
Hundhälsa För två månader sedan fick Ceasar för första rejält med exem över bröstkorg och buk. Uppstod vd ett foderbyte. Det värsta lade sig...
2
Svar
25
· Visningar
1 630
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Så, dags att skicka ut julkorten ;)
2
Svar
26
· Visningar
1 714
Senast: nordingran
·
Övr. Hund Nu är det väldigt snart dags för i princip alla att fira allt, och jag är lite nyfiken på hur ni gör med era hundar och varför :)...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 238
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 907
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Jag letar trimmer som inte kostar skjortan men som ändå gör sitt jobb för acceptabel vardagsfrisyr. Det handlar om öron, ben, hals och...
Svar
11
· Visningar
1 082
Hundhälsa Läste den andra hund och nyårs-tråden och kom då att tänka på nyår och hur jobbigt det blivit för vår ena hund. Min hane har alltid...
Svar
13
· Visningar
1 059
Senast: Tora
·
Hundavel & Ras Sitter lite och drömmer om en ny hund.. Främst för att träna apportering och gå jaktprov (och förhoppningsvis praktiskt jakt) och då är...
2
Svar
24
· Visningar
2 667
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Med tanke på att "planer för 2016-tråden" kommit fram igen tänkte jag att det är lika bra med en ny tråd för nästa år. Vad har ni för...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 827
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Stora Stockholm närmar sig med stormsteg! Är det några bukemänniskor som ska dit? Jag och Tinja kommer vara där. Vi kanske till och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 519
Hundavel & Ras Jahapp. Alla ni som har en Kelpie, känner en Kelpie och kanske har en i er träningsgrupp för gärna komma med input! Har en Bedlington i...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras Om allt går som det ska kommer jag antagligen äntligen skaffa hund under nästa år, så har suttit i höst och kollat på olika raser. Det...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 532
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras När man köper en valp så besiktigas dom först och det intyget får inte vara äldre än 7 dagar, så långt är jag med. Men varför får det...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 822
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är ny här på Bukefalos och skulle behöva hjälp med vilken ras jag ska välja! Jag har redan en hund och söker en bästa vän till...
2
Svar
26
· Visningar
1 860
Senast: almitra
·
Hundavel & Ras Efter att läst på massor om grupp 9 så har vi nu kommit fram till att nästa hund nog blir en Griffon. Finns det folk här inne som kan...
Svar
5
· Visningar
1 373
Senast: Kringlan78
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är en riktigt hundintresserad tjej som nu letar efter min allra första egna hund. Min familj har två hundar, en labradoodle...
2
Svar
23
· Visningar
3 018
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Är i desperat behov av tips på vad jag kan prova på min hund med kronisk gastrit. Det känns som det är sista chansen nu och det gör mig...
2
Svar
26
· Visningar
19 053

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?

Hästrelaterat