Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vet att det funnits en tråd men jag hittar den inte, så jag startar en ny :D Fram med bilder på era kreationer! Passar också på att...
14 15 16
Svar
315
· Visningar
46 496
Senast: purity_666
·
Hundhälsa Vad gör ni med hundarna om de någon gång måste hållas lugna (alltså fysiskt) under längre tid? Jag vill jättegärna ha tips! Min...
Svar
5
· Visningar
676
Senast: Takire
·
R
Övr. Hund Vilka ska dit? I år ska vi inte dit med några hundar. Kanske att jag åker ner själv med brorsdottern. Men åker en massa roliga Bukefolk...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 402
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Vad för bil kan rymma 2 vuxna och tre barn, där de vuxna kan sitta bekvämt trots bakåtvända barnstolar i bak, samt utrymme för stor hund...
Svar
19
· Visningar
8 833
Senast: vallhund
·
Hundhälsa En muskelknuta, ömmar den? Hur sitter den? Sitter en fettknöl i skinnet? Vi börjar med dom enkla, förhoppningsvis så är det något av...
Svar
2
· Visningar
2 215
Senast: Lollok
·
Övr. Hund Lite spinoff på diskutionerna i tråden "mammas hund bet.." Det här är en fråga jag länge undrat. Varför ska det vara sådan stor grej...
2 3
Svar
53
· Visningar
9 112
Senast: Pipleksak
·
Övr. Hund Ofta när man ser filmer på hundar som "pratar", så är det nån huskievariant. Är dessa raser mer verbala än andra raser generellt? Eller...
Svar
6
· Visningar
859
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Hej! Vi har en valp på 4 månader. Misstänker att han är förstoppad. För att när han bajsar kommer det bara lite och det är löst. Och...
Svar
2
· Visningar
446
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Jag behöver lite tips och råd i hur vi ska tänka. Absolut sista utväg är omplacering, men det är som sagt den absolut sista utvägen. Vi...
Svar
18
· Visningar
1 582
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Ena hunden är lite rödaktig i pälsen mellan tårna och trampdynorna. Han verkar inte besvärad av det, slickar inte eller liknande men jag...
Svar
7
· Visningar
5 502
Senast: Elementary
·
Hundhälsa Har en 9 år gammal tik som är väldigt skotträdd, det började för några år sedan med fyrverkerier och smällare men det har bara blivit...
Svar
7
· Visningar
1 084
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Inte mycket till diskussionstråd men jag vill kolla om någon kan råda mig till hur jag ska göra. Jag har en shetland sheepdog på 8...
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Jag har länge planerat att skaffa hund, men har dock haft svårt att hitta rätt ras. Den ras som jag fastnat mest för är Vit herdehund...
Svar
8
· Visningar
2 090
Senast: Tingeling84
·
Övr. Hund Idag, för två år sen, åkte jag och skulle titta på en hund som skulle skänkas bort för ägaren skulle flytta till Norge. Det var akut...
Svar
5
· Visningar
1 198
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Gör du något roligt eller ovanligt med din hund, eller har du hört om något annorlunda som verkar spännande? :) Jag försöker komma på...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: Mirilya
·
Hundhälsa Min sheltie har massor av hår (massor!) och skitar ner sig något kopiöst nu i vårt fantastiska vinterväder med 6 grader plus , regn och...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 551
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Min familj ska snart skaffa en riesenschnauzer tik, tycker att det är lättare att komma på namn till hanar, så har någon tips på tuffa/...
Svar
13
· Visningar
1 882
Senast: zarmino
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter ett regntäcke med bra passform och som ska finnas i större storlek (hunden ligger nånstans 65-70 beroende på modell...
2
Svar
21
· Visningar
1 017
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Hur skulle du hantera det om din/a hund/ar inte var välkomna i olika familjesammanhang? Eller om släktingar/vänner gjorde klart att de...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 839
Senast: Sezziyanen
·
Hundavel & Ras Jag googlar men får så skiftande svar.... En person importerar en "vakttränad" Dobermann från England. Den har kuperade öron. Hur...
Svar
13
· Visningar
2 597
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka