MyDog 2018

ack, det garvet behövde jag!!
Vaknade fem i morse med migrän, sjukskrev mig och sov till halv elva. Har fortfarande lite huvudvärk och illamående men har kört lite norewok med Skägget och Jarla och fått i mig lite kaffe.
Hade såååå gärna velat åka ner men någon måste vara hemma med hundarna i morgon när sambon jobbar :meh:
Fy din stackare, migrän är vidrigt! :down:

Gick en sväng på mässan igår och det kändes som att det var mycket mindre folk än förra året. Var iaf till Pondus monter men hade ju vimsat ihop att @AraSlei skulle vara där igår trodde jag :rofl:

Är du där hela helgen? Dvs imorgon med? :D

Nej, i morgon ska jag jaga fasan :D

Gick en sväng på mässan igår och det kändes som att det var mycket mindre folk än förra året. Var iaf till Pondus monter men hade ju vimsat ihop att @AraSlei skulle vara där igår trodde jag :rofl:

Haha, vimsa! Hade varit roligt att träffas :)
@Killaloe tog rätt på dag, och var förbi en sväng i montern. Kul att ses! Det känns ju alltid som att man känner varandra, fast man faktiskt aldrig träffats :p

Nej, i morgon ska jag jaga fasan :D

Haha, vimsa! Hade varit roligt att träffas :)
@Killaloe tog rätt på dag, och var förbi en sväng i montern. Kul att ses! Det känns ju alltid som att man känner varandra, fast man faktiskt aldrig träffats :p

Ja men det var så fint att träffa dig! :love: Och ja, det är så fint med buke - att så många rara personer hänger här (du inget undantag såklart :D)

Tydligen en eurasier som fått kennelhosta. Han ställdes inte ut men har stått i montern och har ju träffat vissa av de som ställdes ut. Hoppas vi slipper det..

Jag är på plats idag! Blir nog inte imorgon dock som tänkt.

Står och hänger vid tollarna / eurasier. :D

Såg dig en snabbis när jag hängde vid tollarna men hann inte hälsa - plus hade känt mig som ett weirdo då vi bara träffats på den där buketräffen förra året, haha!
Hoppas du hade trevligt! :)

Såg dig en snabbis när jag hängde vid tollarna men hann inte hälsa - plus hade känt mig som ett weirdo då vi bara träffats på den där buketräffen förra året, haha!
Hoppas du hade trevligt! :)

Meh! Bara att hälsa ju. Hängde du vid tollarna alltså, med någon tollarmänniska eller? :D

Åh när va du där? Jag hängde också lite bland tollarna :D

På torsdagen :) Men du var där på fredagen va? Himla mysigt att hänga på mässa faktiskt! Vet inte om det gjorde mig så nu letar klokare inför eventuell framtida hund (mer än att pudel typ känns som den optimala rasen, men maken skulle vägra :p) men det var himla trevligt att titta, klämma och känna :D

På torsdagen :) Men du var där på fredagen va? Himla mysigt att hänga på mässa faktiskt! Vet inte om det gjorde mig så nu letar klokare inför eventuell framtida hund (mer än att pudel typ känns som den optimala rasen, men maken skulle vägra :p) men det var himla trevligt att titta, klämma och känna :D
Ah ja, jag var där fredagen och kollade lite när kompisen ställde sin tollartik :)

Och äh, håll pudeln nedrakad så kommer han aldrig fatta att det är en pudel :D ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 222
Senast: Kajsalisa
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka