MyDog 2018

Jag ställer ju min valp lör-sön och kom precis på, är där en valp BIS final också?? Brukar ju vara det på utställningar men känner mig så osäker på denna eftersom den är så stor :nailbiting:
Tillägg: och en gruppfinal då innan dess? :confused:
Alla bir-valpar går direkt till bis-final = ingen gruppfinal = typ tusen valpar inne i finalringen samtidigt.. :angel:

Ojdå.. :o ja vi får väl se om vi tar oss så långt! Vet du om dom satt ut någon preliminär tid för när finalerna Börjar?
Äsch så illa är det inte. Vi traskade i den ringen förra året och den var rymlig ändå. Dock var det lite stressigt att hinna dit mellan ringarna i trängseln.

Torsdag:
Kanske @machafuko
@bollen__
@mysboll

Fredag:
@machafuko
@bollen__
@mysboll
@Viva

Lördag:
Kanske @machafuko
@nordingran
@Wingates
@Viva
@TheaH

Söndag:
@Wingates
@linnsan
@Viva

Nu har jag och Malte köpt tågbiljetter och hundbiljett :) Tyvärr så har jag tappat bort mitt hundungdomskort i flytten, så ska leta lite till och hoppas att det dyker upp. Inte överdrivet dyrt att köpa biljett annars men något ska man väl ha SHU-medlemskap till. Jag har kort knallrött hår och en liten vit schnauzerliknande hund, säg gärna hej om ni ser mig :)

Jag är inte någon inbiten bukefalist men kommer vara där fredag till söndag. Hänger hos hovawart imorgon och ska försöka splittra mig själv mellan schäfer och beauceron lördag och söndag. Men mest ska jag njuta av att vara hundlös och bo på hotell och umgås med goda vänner :D

Jag är inte någon inbiten bukefalist men kommer vara där fredag till söndag. Hänger hos hovawart imorgon och ska försöka splittra mig själv mellan schäfer och beauceron lördag och söndag. Men mest ska jag njuta av att vara hundlös och bo på hotell och umgås med goda vänner :D

Synd då att vi la ner planerna på att ställa Jarla så du hade fått nått att heja på :D

Nu åkte sambon på beordrad övertid i helgen så det var nog inte meningen alls att vi skulle varit med :cautious:

Nu är det spikat att jag är på plats på lördag. Kommer som sagt stå i montern för hovawart på eftermiddagen förutom den stunden rasparaden är.

Jag är förvånad att det inte är snöstorm än.:cautious: Av de 4 ggr jag varit på mydog har TRE varit i snöstorm. Sist krypkörde jag förbi bilar som låg på taket i diket på vägen.. helt galna förhållanden. Min resa som brukat ta 3.15 tog 6.40h. Sinnes. Det är typ halvvägs man vill vända men inser att det är jävligt bakåt åxå..

Jag kommer stå i Pondus monter lite till och från under fm, och sedan kommer jag strosa runt på området samt hänga vid wachtlarnas ring :) Har svarta glasögon, hästsvans, jeans och bruna stövlar. Har på mig en tröja där det står Västbo Hundhall på ryggen. Haffa mig gärna om ni ser mig!

Jag har varit en sväng på mässan - inte så mycket folk ändå, tyckte det var mer förra året. (Fast tyckte även mässans utbud var bättre förra året också :) )

Hur som så tycker jag det är fult att ljuga för oss @Voff ! Du var ju visst där med egen monter och allt :eek: :angel:
I0HDSi6.jpg

Jag kommer stå i Pondus monter lite till och från under fm, och sedan kommer jag strosa runt på området samt hänga vid wachtlarnas ring :) Har svarta glasögon, hästsvans, jeans och bruna stövlar. Har på mig en tröja där det står Västbo Hundhall på ryggen. Haffa mig gärna om ni ser mig!
Är du där hela helgen? Dvs imorgon med? :D

Jag har varit en sväng på mässan - inte så mycket folk ändå, tyckte det var mer förra året. (Fast tyckte även mässans utbud var bättre förra året också :) )

Hur som så tycker jag det är fult att ljuga för oss @Voff ! Du var ju visst där med egen monter och allt :eek: :angel:
I0HDSi6.jpg

:rofl::rofl::rofl:

Tack, det garvet behövde jag!!
Vaknade fem i morse med migrän, sjukskrev mig och sov till halv elva. Har fortfarande lite huvudvärk och illamående men har kört lite norewok med Skägget och Jarla och fått i mig lite kaffe.
Hade såååå gärna velat åka ner men någon måste vara hemma med hundarna i morgon när sambon jobbar :meh:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 224
Senast: Kajsalisa
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka