Men galet att jag missade dig för det var när öppenklass tik gick som jag var där?! Jag tänker att du väl har typ rosa hår ich borde synas då (till skillnad från anonyma jag liksom som både är kort och alldaglig )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men galet att jag missade dig för det var när öppenklass tik gick som jag var där?! Jag tänker att du väl har typ rosa hår ich borde synas då (till skillnad från anonyma jag liksom som både är kort och alldaglig )
Haha ja, håret borde synas iaf På fredagen stod jag vid den sidan av ringen som var mot utgångarna, hann precis tillbaka till när kompisen var inne i ringen. Annars var jag ju mest vid vår ringMen galet att jag missade dig för det var när öppenklass tik gick som jag var där?! Jag tänker att du väl har typ rosa hår ich borde synas då (till skillnad från anonyma jag liksom som både är kort och alldaglig )
Det verkar vara rätt många alltså som blivit smittade Så himla tråkigt! Kan inte komma ihåg att det varit riktigt så illa tidigare år?Det är en eurasier som fått kennelhosta. Vi träffade inte honom alls eftersom han inte ställdes ut men vi kan ju ändå ha blivit smittade. Så trist, såg fram emot rallyträning imorgon...
Rosahåriga klubben??Haha ja, håret borde synas iaf På fredagen stod jag vid den sidan av ringen som var mot utgångarna, hann precis tillbaka till när kompisen var inne i ringen. Annars var jag ju mest vid vår ring
Hur länge dröjer det innan man vet om de blivit smittade?Det är en eurasier som fått kennelhosta. Vi träffade inte honom alls eftersom han inte ställdes ut men vi kan ju ändå ha blivit smittade. Så trist, såg fram emot rallyträning imorgon...
Jag lyckades faktiskt träffa @linnsan - på ett ställe UTAN hundgodis.Herregud så kassa ni är!
Jag startade tråden så folk skulle kunna samanstråla och så verkar de flesta av er ändå ha missat varandra fast ni tom hängt vid samma raser
Buke får ha egen monter nästa år. Med en stor saftblandare på en stolpe så ni hittar dit.
Finns det bara lite hundgodis så ska iaf @Wingates hitta dit
Jag lyckades faktiskt träffa @linnsan - på ett ställe UTAN hundgodis.
Sen kom det iofs förbi 2 kvinnor o gav oss hundgodis ändå
Om jag kommer ihåg rätt så var inkubationstiden 1-6 dagar. Sva tyckte att man skulle undvika andra hundar i 10 dagar och har de inte fått symptom då så ska de ha klarat sig! Kolla på sva, jag kommer inte ihåg inkubationstiden exakt!Hur länge dröjer det innan man vet om de blivit smittade?
Okej! Tänkte bara om din kan vara smittad så kan ju mina oxå vara det.. men vi var ändå på rallykurs igår. Fast tränarens hundar var på mydog och de är ju oxå med på kursen så vi lär ju inte ha gjort någon större skada.Om jag kommer ihåg rätt så var inkubationstiden 1-6 dagar. Sva tyckte att man skulle undvika andra hundar i 10 dagar och har de inte fått symptom då så ska de ha klarat sig! Kolla på sva, jag kommer inte ihåg inkubationstiden exakt!
Jag lyckades faktiskt träffa @linnsan - på ett ställe UTAN hundgodis.
Sen kom det iofs förbi 2 kvinnor o gav oss hundgodis ändå
Inga problem, jag ska lära dig allt jag kan!Måste gå med dig nästa år! Jag fick inte med en enda gratispåse
Inga problem, jag ska lära dig allt jag kan!
Ja precis! Jag hoppas att vi klarat oss. Han stod bara i montern den där hunden och jag träffade honom aldrig, men han hade ju träffat några av de som ställdes ut!Okej! Tänkte bara om din kan vara smittad så kan ju mina oxå vara det.. men vi var ändå på rallykurs igår. Fast tränarens hundar var på mydog och de är ju oxå med på kursen så vi lär ju inte ha gjort någon större skada.
Men ja, det blir alltid några som blir smittade efter varje inomhusutställning. Skittråkigt! Men svårt att komma ifrån skulle jag tro..
Måste gå med dig nästa år! Jag fick inte med en enda gratispåse
Buke får ha egen monter nästa år. Med en stor saftblandare på en stolpe så ni hittar dit.
Finns det bara lite hundgodis så ska iaf @Wingates hitta dit
Men du var snäll och gav bort grejer iafMåste gå med dig nästa år! Jag fick inte med en enda gratispåse
Mycket skitsnack nuDu tror hon delar med sig?