Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj redan? Jag tog för givet att anmälan var öppen ett tag till
Ja det är det vi kallar pendeln här. Jag hoppar isf på i Lödöse Södra
Det är ju snart januari, anmälningarna brukar väl stänga sisådär en månad innan. Men ni får komma ändå! @Tonto
Det är ju snart januari, anmälningarna brukar väl stänga sisådär en månad innan. Men ni får komma ändå! @Tonto
Ja jag var ändå osäker på om jag ville springa runt i en ring och vara helt lost på vad jag gör
Komma dit och kolla är jag dock sugen på oavsett.
Ja, typ 10 dagar för sent då. Skulle behöva ta med mig både Tonto och Floki dock, så vet inte hur roligt det skulle vara.
Haha jag trodde det var i början av FEBRUARI! Men den är ju om typ två veckor
+ @linnsan Ni är dåliga utställningsmänniskor Tom jag som inte ställt där sen 94 , ( och domare var Marlo ?? som bannade dobbis utställar eliten genom att högt tala om att det var minsann en skam för rasen och av dom att den enda bruksmeriterade hunden var en 19 mån gamal tik )vet att den går i jan.Tänkte också att det var i Februari först.
Ja jag var ändå osäker på om jag ville springa runt i en ring och vara helt lost på vad jag gör
Komma dit och kolla är jag dock sugen på oavsett.
+ @linnsan Ni är dåliga utställningsmänniskor Tom jag som inte ställt där sen 94 , ( och domare var Marlo ?? som bannade dobbis utställar eliten genom att högt tala om att det var minsann en skam för rasen och av dom att den enda bruksmeriterade hunden var en 19 mån gamal tik )vet att den går i jan.
+ @linnsan Ni är dåliga utställningsmänniskor Tom jag som inte ställt där sen 94 , ( och domare var Marlo ?? som bannade dobbis utställar eliten genom att högt tala om att det var minsann en skam för rasen och av dom att den enda bruksmeriterade hunden var en 19 mån gamal tik )vet att den går i jan.
Öh....du skulle sett oss och Criga förra året
Sambon hade inte ställt en hund på 10 år och var dönervös. Criga uppväxt under en sten. Noll träning och noll koll på båda
Men domaren tog inte det så allvarligt. Krävdes ingen uppställning eller så. På yngre hundar har de tydligen inte så höga krav. Gripa har absolut lydnad och miljöträning nog för att ställas om du hade velat och hunnit
Det måste ju funka, vaccinationsintyg med bara.. De kollar ju inte att jag har rätt hund med som ska ställa, borde ju absolut inte spela någon roll för inpassering!Om jag köper biljett till mig och en hund. Är det då okej om man går ut och byter hund om man har med sig två? Eller hur funkar det?
Det måste ju funka, vaccinationsintyg med bara.. De kollar ju inte att jag har rätt hund med som ska ställa, borde ju absolut inte spela någon roll för inpassering!