MyDog 2018

Jag dyker upp med den yngsta pudeln lör-sön. Bra träning nu när hon fortfarande är valp innan dom officiella drar igång för hennes del :)

Inget Mydog för mig. Brorsdottern kunde inte komma ifrån stallet och jag har egentligen galet mycket här hemma att göra så jag passar på att stöka undan lite.

Jag ställer ju min valp lör-sön och kom precis på, är där en valp BIS final också?? Brukar ju vara det på utställningar men känner mig så osäker på denna eftersom den är så stor :nailbiting:
Tillägg: och en gruppfinal då innan dess? :confused:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 224
Senast: Kajsalisa
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka