Hörselkåpor bebis?

VLMF

Trådstartare
Är det någon som har/haft hörselkåpor till en bebis på 3 månader? Vilket märke och hur har passformen varit? :)

Det är ingen rockkonsert det gäller utan inomhusträning (Friskis) där de rekommenderar hörselkåpor på medföljande bebis.
 
Är det någon som har/haft hörselkåpor till en bebis på 3 månader? Vilket märke och hur har passformen varit? :)

Det är ingen rockkonsert det gäller utan inomhusträning (Friskis) där de rekommenderar hörselkåpor på medföljande bebis.
Vi har haft dessa:
https://www.jollyroom.se/babyproduk...WqL6lvrN9W3wG_a4hT9K2JPFeDawgoa0aAmnuEALw_wcB
Silikon på insidan av bandet så gäller att sätta bra på pannan utan hår emellan osv men då sitter de bra tyckte vi! Hon har haft dem tills nu, 2,5 år. Nu är de dock svåra med mycket hår och mycket rörligare unge! 😅 Så nu har jag precis köpt ett par vanliga med "bygel" över huvudet.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Ska försöka vara kortfattad. Gäller ett sto på 10 år. Tävlad upp till MSV dressyr. Haft artros konstaterat i vä bak sedan hon var 5...
Svar
4
· Visningar
1 559
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
5 299
Senast: fejko
·
Småbarn Allt har varit frid och fröjd med vår bebis sen hon föddes för 10 månader sen. Hon är nöjd och glad 99% av tiden, väldigt aktiv och...
Svar
15
· Visningar
6 741
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Jag kommer börja studera nu på Universitetet till hösten, och kommer precis fylla 31 vid starten. Utbildningen är 3 år. Jag och min...
Svar
19
· Visningar
2 480
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp