Aha - är det någon slags rebus?
Akta dig noga för katter, annars får du med auberginen att göra
Stör ej katten, den auberginar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha - är det någon slags rebus?
Akta dig noga för katter, annars får du med auberginen att göra
Oj så fint!Jag gjorde en säng till Iza för ett par veckor sedan.
Jag hade ett par bitar skumgummimadrass (som var över sedan jag gjorde dynor till träsoffan i uterummet för ett par år sedan) och ett gammalt påslakan.
Iza tyckte att det var onödigt att ha tyg på den. Så hon gick in och lade sig i den när vi hade varit ute i trädgården en sväng.
Resultatet blev bättre än jag väntat mig.
Mina fleecetäcken håller sig på plats även efter att mina dårar sprungit runt lösa i full fart i skog Åker lite snett när de åker bil bara, men det gör nog alla täcken. Är mycket nöjd med dem, har en hel hög fleecetäcken i liknande modell nu (försöker hela tiden få dem bättre och bättre osv)@Red_Chili och ni andra som har täcken på era hundar på promenader, sitter täcken som inte går mellan frambenen kvar på hundarna eller är de täckena bara för att se fina ut när hunden står still? Jag håller på och klurar på hur jag ska sy ett täcke till huliganen och jag vill att han ska kunna röra sig fritt men att täcket ligger kvar, inte lös dock utan i koppel. Han har sällan täcke på sig i rörelse men jag funderar på om han inte skulle behöva det snart.
Vad Iza var fin. Vilken ras?Jag gjorde en säng till Iza för ett par veckor sedan.
Jag hade ett par bitar skumgummimadrass (som var över sedan jag gjorde dynor till träsoffan i uterummet för ett par år sedan) och ett gammalt påslakan.
Iza tyckte att det var onödigt att ha tyg på den. Så hon gick in och lade sig i den när vi hade varit ute i trädgården en sväng.
Resultatet blev bättre än jag väntat mig.
Då blev det genast mycket enklare! jag har funderat fram och tillbaka på hur jag ska få till bogfrihet men ändå mellan frambenen.Mina fleecetäcken håller sig på plats även efter att mina dårar sprungit runt lösa i full fart i skog Åker lite snett när de åker bil bara, men det gör nog alla täcken. Är mycket nöjd med dem, har en hel hög fleecetäcken i liknande modell nu (försöker hela tiden få dem bättre och bättre osv)
Hon är en mittelspitz.Vad Iza var fin. Vilken ras?
Finns säkert bild tidigare i tråden, men såhär ser mina täcken ut när de inte sitter på hund:Då blev det genast mycket enklare! jag har funderat fram och tillbaka på hur jag ska få till bogfrihet men ändå mellan frambenen.
Då kanske symaskinen ska få jobba i helgen.
Tack! Jag får nog ta och sy i lite gamalt lakan först för att få en passform till huliganen men det där ser vettigare ut än mycket annat jag har hittat på nätet som förslag. Jag skulle vilja att mitt går lite längre ner på bogarna eftersom det är ett av hans många problem områden...Finns säkert bild tidigare i tråden, men såhär ser mina täcken ut när de inte sitter på hund:
och på hund blir det såhär.
Bara att experimentera på! Jag hoppas att du lägger upp bilder på resultatet här sedanTack! Jag får nog ta och sy i lite gamalt lakan först för att få en passform till huliganen men det där ser vettigare ut än mycket annat jag har hittat på nätet som förslag. Jag skulle vilja att mitt går lite längre ner på bogarna eftersom det är ett av hans många problem områden...
Det går att lägga in bild från mobilen OM du först har bilden uppladdad på annat ställe (facebook, instagram, photobucket, någon blogg...). Du måste kopiera direktlänk till bilden nämligen, du kan inte ladda upp bild från dator/mobil direkt till forumet.Jag har sytt ett täcke till lilla whippetvalpen En enkel modell i dubbel fleece. Det lär väl passa i ett par veckor eller så
Går det att lägga in bild från mobilen?