Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har anmält mig med Vilja till en viltspårskurs för öppen klass. Och då ska vi ha med oss snitslar.
Jag har aldrig använt det när jag spårat själv så jag gjorde några igår
Ah, ser att det är fler som hittat COs klädnypor!
Gjorde ett halsband till kompisens hund häromdagen. Färgåtergivning på bilderna är katastrofal. Mörkt rum och mobilkamera är ingen bra kombination. Det är mycket finare i verkligheten.
Så duktiga ni som sysslar med paracord är!! Kan man beställa?
Vad är det för krumelur till höger?Åhå, hittade faktiskt en bild på det andra halsbandet också. Inte så bra, men beggars can't be choosers. (Och bara så jag är tydlig, det är ni som tigger. )
Vad är det för krumelur till höger?
Jag såg att Monsters huvud i profil var där men funderade mest om krumeluren betydde något. Blev nyfikenVad menar du? Det är bara, typ... En ram, ungefär? Det är en på varje kant, sen hans huvud i profil vänt mot namnet i mitten.
Tanken var ungefär nåt sånt här, väldigt löst i bakhuvudet
Men det blev ju lite vad det blev när jag satt vid maskinen - vilket är hur det brukar bli.
Ser det ut som något? -gubben får mig att tro att jag missar något...?
Jag såg att Monsters huvud i profil var där men funderade mest om krumeluren betydde något. Blev nyfiken
Jag blev nyfiken! Tolkade liksom du att "" insinuerade nånting. Så jag bestämde mig för att klippa ut symbolen och vrida den rätt för att sedan söka på liknande bilder via olika webbverktyg. Hade hoppats hitta liknande symboler med någon skojig betydelse, men jag kan meddela att ansträngningen var tämligen fruktlös... På sin höjd tyckte sig google kunna se en kedja eller möjligen ett hyllfästeAha. Nä. (Eller, i alla fall vet jag inte av någon betydelse - snälla berätta inte för mig att det är någon mysko symbol nu! )
Jag blev nyfiken! Tolkade liksom du att "" insinuerade nånting. Så jag bestämde mig för att klippa ut symbolen och vrida den rätt för att sedan söka på liknande bilder via olika webbverktyg. Hade hoppats hitta liknande symboler med någon skojig betydelse, men jag kan meddela att ansträngningen var tämligen fruktlös... På sin höjd tyckte sig google kunna se en kedja eller möjligen ett hyllfäste
Jag ska samla mod till mig och leta vidare...Med tanke på s olycksbådande insinuerande kanske du borde prova några mindre rumsrena internetplatser?
( på @bollen__ )
@Monstermom Nu har jag jagat lite till... Hittade en symbol som var hyfsat snarlik:Jag ska samla mod till mig och leta vidare...
@Monstermom Nu har jag jagat lite till... Hittade en symbol som var hyfsat snarlik:
Men har inte lyckats få den översatt. Det är troligtvist kinesiska. En kinesisk sida visade ovanstående bild med en tillhörande bildtext som Google översatte till "Sun before the court" Vad det har med Monster att göra är väl fritt för tolkning.
Hittade (tyvärr) inte verktyg för att söka mindre rumsrent, men här är de snuskigaste bilderna som ett kinesiskt verktyg tyckte sig se:
(Nu lägger jag ned detektivarbetet tillsvidare )
Aha - är det någon slags rebus?@Monstermom Nu har jag jagat lite till... Hittade en symbol som var hyfsat snarlik:
Men har inte lyckats få den översatt. Det är troligtvist kinesiska. En kinesisk sida visade ovanstående bild med en tillhörande bildtext som Google översatte till "Sun before the court" Vad det har med Monster att göra är väl fritt för tolkning.
Hittade (tyvärr) inte verktyg för att söka mindre rumsrent, men här är de snuskigaste bilderna som ett kinesiskt verktyg tyckte sig se:
(Nu lägger jag ned detektivarbetet tillsvidare )