Regntäcke

Kolla det som heter Camo på Hööks. 1500 mm vattenpelare och öppning på ryggen som borde funka till en del selar iaf.
Storlekarna är dock inte i mått, utan xs-xxxl så man får kanske prova vilken storlek man ska ha. Skulle dock tro att någon av dem fungerar till en 70 -hund.

Jag kollade på det, men när jag jämförde lite snabbt med andra täcken verkade xxxl ligga mellan typ 60 och 65 :( Hade hoppats på det annars

Liknande trådar

Övr. Hund Skulle gärna vilja ha tips på bra och varma vintertäcken! Det ska vara hyfsat smidigt att röra sig i och varmt, bor i Norrbotten och har...
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: Illiana
·
Övr. Hund Jag har tänkt mycket på att köpa ett riktigt tjockt vintertäcke till min hund och älskar märket Hurtta. Har inget täcke därifrån fast...
Svar
16
· Visningar
3 386
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag ska till Hööks om någon vecka och shoppa lite och tänkte köpa ett vintertäcke. När det är snö så brukar min hund frysa när man går...
Svar
3
· Visningar
1 422
Senast: Hagstadius
·
Utrustning Jag är nyss hemkommen från en tur till Gekås Ullared, och siktade på att komma hem med ett ofodrat regntäcke. Det ofta ihållande regnet...
Svar
0
· Visningar
817
Senast: dotzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka