Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Kort sagt, är det korkat att skaffa två hundar med rätt olika behov av stimulans och motion? Jag och sambon går i hundköpartankar men...
Svar
8
· Visningar
916
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Det största beslutet i mitt liv!!! Lite så känns det :laugh::nailbiting: Det är väl mer eller mindre bestämt, kanske, eventuellt...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
13 734
Senast: Elementary
·
Övr. Hund Jag provar här för att se om någon har tips på tuggben till hund som räcker länge. Jag har upptäckt att min hund, en labbe, är en...
Svar
4
· Visningar
2 750
Senast: lulski
·
Övr. Hund Jag såg ett veterinärprogram där en hund skadats vid inbrott. Hunden hade upprepade gånger blivit huggen med en skruvmejsel i ansiktet...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 615
Senast: nullo-modo
·
Hundavel & Ras Hej! Behöver hjälp från er smarta hundägare! Vi funderar på en ny hund. Vår Norfolkterrier gick bort för ett tag sedan och vill nu...
Svar
8
· Visningar
951
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag tror det var @Migo som i någon tråd skrev om sina hundar som autister. Det ligger så himla mycket i den tanken. Att de svårigheter...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 982
Senast: Tonto
·
Övr. Hund http://www.blt.se/olofstrom/doms-for-att-ha-plagat-90-djur/ Vet någon något mer om den här kvinnan? Det måste ju ligga en sjukdom bakom...
Svar
6
· Visningar
872
Senast: Mauen
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på ett eller två roliga trix som är relativt lätta att lära en unghund. Jag ska resa bort i drygt två veckor och...
Svar
5
· Visningar
741
Övr. Hund Upplever ett så enormt bakslag med allt vad gäller min hund just nu. Tidigare har han alltid lyst upp när jag kommer på en kul aktivitet...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 314
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 934
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag såg en video där en uppfödare(inte SKK-uppfödare utan en glad amatör som haft ett par kullar, vet ej vad de har för erfarenhet sen...
Svar
6
· Visningar
870
Senast: Kimmya
·
Hundhälsa Har en dvärgschnauzer, drygt 2 år och han har ansträngd andning. Låter väldigt ansträngt när han ligger på rygg, sover eller ibland när...
Svar
3
· Visningar
761
Hundhälsa Hur länge klarar sig en hund utan mat? När jag söker så står det alltifrån 7-14 dagar och gäller oftast hundar som är kräsna och...
2
Svar
31
· Visningar
4 807
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo har börjat prata om att skaffa hund. Inte direkt nu, men inom något år. Det vi då tänker på är vilken ras vi ska köpa...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 145
Senast: Raderad medlem 94602
·
F
Övr. Hund Gibbs
Svar
0
· Visningar
1 591
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Kanske lite konstig fråga men någon kanske har någon ide som jag inte tänkt på. Våran ena hund (chihuahua) ylar/skäller så fort vår...
Svar
0
· Visningar
941
Senast: Bubble
·
Hundhälsa Jag har ju insett hur lite jag faktiskt kan om hundars beteende och psykologi efter att ha hängt här i hundforumet, trots att jag har...
2
Svar
35
· Visningar
3 349
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har ju haft en ganska kostsam veterinärhöst, och är så makalöst glad att min lilla veterinärmottagning finns. De är superba :love...
2
Svar
35
· Visningar
3 249
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter nya burar till mina hundar, med tanke på att schäfern växer i rasande fart och cockern behöver något nytt. Vad har...
2
Svar
26
· Visningar
3 778
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund På förekommen anledning känns det som att det är dags för en tråd för det nya årets utställningar!
45 46 47
Svar
932
· Visningar
55 807
Senast: Preussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar