Utställningstråden 2017

Sitter och panikfunderar på om jag ska anmäla till My Dog :o
Svindyr anmälningsavgift - men skulle vara superkul då jag aldrig ställt där och Skalmans kullbror ska ställas där. Så kul träffa både honom och matten :love:
Långt att åka och i början av januari = säkert snöstorm och jag får bilåkandepanik :cautious::nailbiting:
Icke utställda hundar får tas med, vilket gör att jag kan ta med Mini då jag ingen hundvakt har och frågade en valpköpare om hon ville samåka då hon åker förbi här i så fall - då är åkandet löst om det blir så. Boende blir i så fall hos en vän till mig som jag inte träffat på länge :love:.

Meeen jag blir helt slut av så långt åkande och två dagar med utställning - både i kropp (fråmst kropp) och knopp. Men satans så roligt det vore att båda träffa långt-bort-valpköpare och vännen :) Mycket funderande i panik till onsdag kväll. 14:e är sista anmälningsdagen....
Ole Dole Doff :D

Sitter och panikfunderar på om jag ska anmäla till My Dog :o
Svindyr anmälningsavgift - men skulle vara superkul då jag aldrig ställt där och Skalmans kullbror ska ställas där. Så kul träffa både honom och matten :love:
Långt att åka och i början av januari = säkert snöstorm och jag får bilåkandepanik :cautious::nailbiting:
Icke utställda hundar får tas med, vilket gör att jag kan ta med Mini då jag ingen hundvakt har och frågade en valpköpare om hon ville samåka då hon åker förbi här i så fall - då är åkandet löst om det blir så. Boende blir i så fall hos en vän till mig som jag inte träffat på länge :love:.

Meeen jag blir helt slut av så långt åkande och två dagar med utställning - både i kropp (fråmst kropp) och knopp. Men satans så roligt det vore att båda träffa långt-bort-valpköpare och vännen :) Mycket funderande i panik till onsdag kväll. 14:e är sista anmälningsdagen....
Ole Dole Doff :D
Do it! :D jag har ont överallt i skröppelkroppen och kommer sova i en vecka typ men det är ju så kul så det är det värt :banana: jag har ju hjärntrötthet sen stroken men när det gäller roliga grejer så får jag bli slut tycker jag!

Do it! :D jag har ont överallt i skröppelkroppen och kommer sova i en vecka typ men det är ju så kul så det är det värt :banana: jag har ju hjärntrötthet sen stroken men när det gäller roliga grejer så får jag bli slut tycker jag!
Jo så är det ju - man måste få ha roligt emellanåt, sen får man ta smällen efter. Det är ju att leva :)
Få se vad kompisen (valpköparen) säger om hon hänger på - det hänger lite på det då jag inte har bil själv :D

Jo mamman är ju runt 41-42 cm, men som det ser ut nu kanske min blir 42-44 cm :o Hoppas hon blir under 43 cm åtminstone :p
Äh hon kanske landar under 40cm i alla fall. ;) Fenna rann iväg mycket fortare än sina syskon och vi alla trodde hon skulle bli skitstor, slutade med hon blev en skranglig sak under 40cm i alla fall. :D

fotosariuusitalo.jpg

:love:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 121

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka