Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utställningsfolk! Räcker giltigt körkort för att komma in i Danmark?
Åh där ser man, tack!Tror inte det. Internationellt id-kort ska däremot funka. Körkort är väl egentligen bara en godkänd legitimation inom Sverige.
Edit: Jag hade fel. Körkort utfärdat i Nordiskt land funkar i Danmark.
http://www.swedenabroad.com/sv-SE/Ambassader/Kopenhamn/Reseinformation/Reseinformation-Danmark/
Do it! jag har ont överallt i skröppelkroppen och kommer sova i en vecka typ men det är ju så kul så det är det värt jag har ju hjärntrötthet sen stroken men när det gäller roliga grejer så får jag bli slut tycker jag!Sitter och panikfunderar på om jag ska anmäla till My Dog
Svindyr anmälningsavgift - men skulle vara superkul då jag aldrig ställt där och Skalmans kullbror ska ställas där. Så kul träffa både honom och matten
Långt att åka och i början av januari = säkert snöstorm och jag får bilåkandepanik
Icke utställda hundar får tas med, vilket gör att jag kan ta med Mini då jag ingen hundvakt har och frågade en valpköpare om hon ville samåka då hon åker förbi här i så fall - då är åkandet löst om det blir så. Boende blir i så fall hos en vän till mig som jag inte träffat på länge .
Meeen jag blir helt slut av så långt åkande och två dagar med utställning - både i kropp (fråmst kropp) och knopp. Men satans så roligt det vore att båda träffa långt-bort-valpköpare och vännen Mycket funderande i panik till onsdag kväll. 14:e är sista anmälningsdagen....
Ole Dole Doff
Jo så är det ju - man måste få ha roligt emellanåt, sen får man ta smällen efter. Det är ju att levaDo it! jag har ont överallt i skröppelkroppen och kommer sova i en vecka typ men det är ju så kul så det är det värt jag har ju hjärntrötthet sen stroken men när det gäller roliga grejer så får jag bli slut tycker jag!
Du behöver ingenting för att komma in i danmark. Men ett vanligt körkort räcker för att komma tillbaka in i sverige.Utställningsfolk! Räcker giltigt körkort för att komma in i Danmark?
Visst är det samma i hela norden? Jag är så fjantig så jag har passet med men har ju aldrig visat detDu behöver ingenting för att komma in i danmark. Men ett vanligt körkort räcker för att komma tillbaka in i sverige.
Så är det. Körkort duger fint!Visst är det samma i hela norden? Jag är så fjantig så jag har passet med men har ju aldrig visat det
Äh hon kanske landar under 40cm i alla fall. Fenna rann iväg mycket fortare än sina syskon och vi alla trodde hon skulle bli skitstor, slutade med hon blev en skranglig sak under 40cm i alla fall.Jo mamman är ju runt 41-42 cm, men som det ser ut nu kanske min blir 42-44 cm Hoppas hon blir under 43 cm åtminstone
Haha så mycket som var konstigt där så var det kanske lika braSå är det. Körkort duger fint!
Jag hade dock passet med till Finland..
Hade inte varit dumt alls!Äh hon kanske landar under 40cm i alla fall. Fenna rann iväg mycket fortare än sina syskon och vi alla trodde hon skulle bli skitstor, slutade med hon blev en skranglig sak under 40cm i alla fall.