Jag tror det bästa en kan göra är att göra så lite affär av det hela som möjligt, samt att låta hund och bebis bekanta sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag fått barn hade jag gjort som jag gör med alla andra nya saker, tar med det hem, låter hunden kolla läget och sen är det inte mer med det. Är hunden normal och stabil ska det inte krävas mer än så.
Här brukar djuren ligga i knät på oss eller mellan oss .Men det jag tänker är att man inte är som med "alla andra nya saker" med sin bebis utan att hunden märker tydligt att den här gången är det något väldigt annorlunda som har dykt upp? Som t.ex. när jag träffade nuvarande mannen, då tyckte hunden att det var jobbigt och blev lite deprimerad, helt enkelt för att i tidigare förhållandet har jag och hunden legat i en soffa och exet i en, medan nu ligger jag och mannen i samma soffa och hunden bredvid. Det blir ju väldigt annorlunda för henne.
Men det jag tänker är att man inte är som med "alla andra nya saker" med sin bebis utan att hunden märker tydligt att den här gången är det något väldigt annorlunda som har dykt upp? Som t.ex. när jag träffade nuvarande mannen, då tyckte hunden att det var jobbigt och blev lite deprimerad, helt enkelt för att i tidigare förhållandet har jag och hunden legat i en soffa och exet i en, medan nu ligger jag och mannen i samma soffa och hunden bredvid. Det blir ju väldigt annorlunda för henne.
Men det jag tänker är att man inte är som med "alla andra nya saker" med sin bebis utan att hunden märker tydligt att den här gången är det något väldigt annorlunda som har dykt upp? Som t.ex. när jag träffade nuvarande mannen, då tyckte hunden att det var jobbigt och blev lite deprimerad, helt enkelt för att i tidigare förhållandet har jag och hunden legat i en soffa och exet i en, medan nu ligger jag och mannen i samma soffa och hunden bredvid. Det blir ju väldigt annorlunda för henne.
Jag har fått visa att det är Min bebis, inte hennes. Jag tar hand om pipochskrik. Sen är jag noga med att bjuda in vovve, hon får vara nära, ligger gärna bredvid och är med och bygger klossar. Har jag inte bebis i knät är hon snabb upp, och vi tar egna promenader också. Men flockar ändras, nu ingår lilla Pipskrik och det är ok för alla
Såvida man inte har adopterat så är det ju inget som bara har "dykt upp". Hunden är såklart mkt medveten om att det är "valpar" på gång, säkerligen innan man själv är det.
Är du säker? Alltså, min huligan är en tornado, men bebisen är hon otroligt rädd om från dag ett.
Brorsans mops tar noll hänsyn till deras bebis. Han är lika klumpig och lika mycket vildsvin som vanligt.
Mopsar är ju dock lite...speciella
Det enda man behöver veta o ta hänsyn till är att dom vill hjärna (gärna),men har ingen@dobbis kan berätta allt om mopsar och deras hjärnors vara eller icke-vara
Det enda man behöver veta o ta hänsyn till är att dom vill hjärna (gärna),men har ingen