Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, som sagt vad gör man då? Har känt under en längre tid att det här går inte med att vara ensamstående hundägare till två hundar. Vad...
2
Svar
36
· Visningar
9 530
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Ja, nu är jag igång igen:) Tänkte kolla med er om ni vet vad som är rimligt att betala för hundpassning privat? Tacksam för svar!
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Hej! Min granne skulle passa deras hundar och mina medans jag var inne. Kommer ut då skriker hon att dom sitter ihop! Nu blev hon...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 753
Senast: dobbis
·
Hundavel & Ras Jag behöver hjälp, för jag kan inte bestämma mig. I hemmet har vi en sheltie som är helt underbar på alla sätt och vis, men har ändå...
Svar
19
· Visningar
2 824
Senast: Migo
·
Hundträning Sambon funderar på att skaffa hund att ha med vid jakt, just nu går tankarna på tax. Men jag funderar lite på träning av jakthund? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 658
Senast: Fille
·
Övr. Hund Tänkte köpa mig lite hundböcker nu när det är rea :) Vilka rekommenderar ni?
Svar
8
· Visningar
603
Hundhälsa FODER NUMMER 1: Köttmjöl från vildsvin (30 %), köttmjöl från frigående lamm (25 %), gula ärter (20 %), kycklingfett (med tokoferoler...
2
Svar
33
· Visningar
2 978
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Min hund har fått förhöjda levervärden :cry: Jag ska därför köpa foder som förhoppningsvis kan hjälpa honom men vet inte vilket. Jag...
Svar
0
· Visningar
729
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Min tax har nu blivit 13 år och i stort sett tappat hörseln. Hon kan höra väldigt höga ljud men för det mesta går allting henne förbi...
2
Svar
26
· Visningar
4 380
Senast: Sofie_B
·
Hundhälsa Jag sitter i receptionen på mitt jobb och en hund har legat utanför entrén sedan jag kom i morse för ungefär 2,5h sedan. Den fryser...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 611
Senast: Amha
·
Övr. Hund Åh, detta är svårt. Fler som har fått bebis och hade hund sedan innan? Det har gått bra, sonen är nu 9 månader. Men.. det är en...
2
Svar
38
· Visningar
3 736
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hejsan! Jag har följt forumet länge men det här är första gången jag skriver något. Lite bakgrund om mig och min hund. Jag är en...
Svar
14
· Visningar
2 129
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Jag börjar nu bli rejält trött på detta. Ni ska få hela historien. Hon har kissat inne, framförallt på nätterna, länge, 2-3 år...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 140
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Om ca två veckor får vi hämta våran valp :love: Längtar massor samtidigt som paniken växer lite för varje dag. Oroar mig för alla...
Svar
6
· Visningar
822
Senast: Bexzor
·
Övr. Hund Lite innovativ trådrubrik men jag visste inte riktigt vad jag skulle börja med. Det slog mig egentligen redan förra vintersäsongen men...
Svar
5
· Visningar
1 428
Hundavel & Ras Jag undrar om det finns någon här på Buke som har Welsh springer spaniel? Snart ska arbetslivet trappas ner och tänker då på att skaffa...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 606
Senast: dandelion
·
Hundhälsa Hej på er igen! Efter har klippt ner mina hundar igen ( klipper ca varann till tredje månad året runt) och det börjar bli kallt plus...
2
Svar
27
· Visningar
3 961
Hundhälsa Är nu en dryg vecka sedan kastreringen och hittills har allt gått bra. Hon har varit ganska lugn och nöjt sig med mental aktivering. Vi...
Svar
4
· Visningar
509
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Är det någon här som har haft/har en stressad hund/hundar som ger regelbundet naturligt tillskott för det? Finns ju rätt så många på...
Svar
10
· Visningar
2 854
Senast: Uttern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka