Om jag inte minns helt fel har vi en Jeppe dubbelbur. Jag är väl inte överförtjust i den egentligen, men hundarna är inte ute och åker så värst ofta så den duger iallafall.

Finns det hundburar som inte är (om man är en corgi) onödigt höga? Vi har utöver hunden två barn och en barnvagn... takbox har vi, men den tar ju begränsad vikt.

Mim variocage single XS borde funka. Den passar till hundar med mankhöjd upp till 52 cm och är så pass låg att den ger space upp till taket. Dessutom går det ju att ställa in djupet på den så den delen borde inte vara nått problem heller.

Jag har en Mim variocage men sålt den (fick inte plats bredvid barnvagnen). Varit toppennöjd över den. Nu blir det artfex och hoppas jag blir nöjd över den också :)

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
676
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Egentligen en fortsättning på min tråd om att campa med hundar men frågan är lite specifik och kanske är det fler som undrar. Jag...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 538
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka