Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Jag är ny på det här forumet (har dock varit inne och läst i trådar tidigare, tycker ni brukar ha vettiga tankar!) men skulle...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 014
Senast: Llinnsa
·
Hundhälsa Ja, vi har insett att det nog blir vårt nästa projekt, så vad ska man tänka på? Själva storleken och riktlinjer från Jordbruksverket har...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
15 901
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag ska ju skaffa en till hund nu. Vi har hittat en omplacering som dock bor jä..... långt borta men ägaren är så snäll att hon möter...
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Generellt bör man ju inte lämna sin hund ensam mer än si eller så många timmar när man är iväg och jobbar tex. Är det skillnad på om...
2
Svar
28
· Visningar
9 738
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Jag är så klart orolig. Mamma skulle rädda någon sak som hunden inte fick tugga på. Hon brukar ge hunden en godisbit och byta sak med...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 979
Senast: Sezziyanen
·
Hundavel & Ras Här kommer en dum fråga kanske... Scenario: 2 st kompisar som bor ihop och en av dom har en hanhund på ca 6 år. Den andra kompisen...
Svar
16
· Visningar
3 696
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Såg att det pågick en "intressant" diskussion om en vit jul för sina djurs skull på Facebook. Fast frågeställningen var väl något mindre...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
11 790
·
F
Hundhälsa Vi har starka misstankar om att det finns noskvalster i flocken. Lasse har sen några dagar tillbaka fått "anfall" av långa...
Svar
13
· Visningar
17 009
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Engelsk vinthund, hane 2.5 år gammal och importerad från Irland. Var väldigt valpig som valp. Alltså flamsig och klumpig, tänkte sig...
2
Svar
25
· Visningar
1 925
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Jag är i valet och kvalet. Min hund (Beauceron, blir 12 i år) har en stor knöl i sin högra armhåla. Stor som en apelsin ungefär, men...
Svar
17
· Visningar
5 881
Övr. Hund Finns det vettiga sådana? Eller är det lika bra att köpa hem böcker själv och läsa?
Svar
11
· Visningar
899
Senast: Rias
·
Hundhälsa Hej allihop! :) Jag ger min mini aussie, Halo, Orijen och lite Bravo förskfoder som topping. Halo är jätte fin i päls och hull, bajsar...
Svar
2
· Visningar
1 225
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Hej! Har läst en hel del här och dristar mig nu till att ställa en fråga. Vi har en fantastiskt go jämthundsvalp på 11 veckor Jag...
Svar
14
· Visningar
2 810
Övr. Hund Skulle vara kul att bolla lite/få lite input! När min numera unghund var valp började vi leka med en del sök/uppletande här hemma i...
Svar
3
· Visningar
760
Hundavel & Ras Ja, diffusiv trådtitel tänker ni. Visst är det så, ville inte skriva ”spermier” i fall det finns folk som liksom... berörs av att det är...
Svar
15
· Visningar
1 127
Senast: machafuko
·
R
Övr. Hund Såg en dsskussion på Facebook om vad en uppfödare har för utgifter och där kom valpkit upp som en kostnad. Jag har sett det som att jag...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 518
·
Hundavel & Ras Detta året ska familjen utökas med en hund. Har tidigare haft Cocker men pga lite tråkigheter inom rasen funderar jag nu på lite andra...
2
Svar
36
· Visningar
5 266
Senast: Qelina
·
Övr. Hund Jag har ett stort problem. Ju äldre min hund blivit desto träligare är han med andra okända hundar. Om det springer fram andra hundar...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 383
Senast: Qelina
·
Övr. Hund En snabb fråga, hur brukar vanligen kön anges för valpar, har sett flera annonser ex. 3+2, är tikar eller hanar först?
Svar
2
· Visningar
390
Senast: Kadi
·
Övr. Hund Ni som kursar mycket och/eller har annan erfarenhet av kurser. Vad ha ni gjort för praktiska övningar som ni liksom tagit till vara på...
2
Svar
22
· Visningar
2 802

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat