Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund jag fick ett brev från hyresvärden idag där de stog att grannarna har lämnat klagomål på att min hund står å skäller och ylar så att dom...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 799
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Jag har börjat träna in momenten till nybörjarklass i rallylydnad med min DSG. Började på en kurs förra hösten som jag inte kunde...
Svar
14
· Visningar
816
Övr. Hund Hej. Jag har en rottweiler tik på 7 år. Hon är super mysig och alltid gillat människor men under vintern här har hon börjat ändra...
Svar
8
· Visningar
678
Senast: Angefur
·
Övr. Hund Hej! Vill höra om era erfarenheter av att ta med hund till Spanien samt om någon har erfarenhet av att vandra i Spanien eller södra...
Svar
17
· Visningar
3 885
Övr. Hund Det påstår i alla fall en dansk hundpsykolog! Jag svarade i ett inlägg på en Fb-sida angående en tik som plötsligt hade börjat få stora...
Svar
18
· Visningar
1 929
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Har vi nån Samojed/spets-kunnig här? Jag jobbar som problemhundsutredare och har en kund som har en ung Samojedtik på sex månader. När...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 757
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Är det någon som vet var jag kan få tag på färsk eller fryst kanin för BARF? Det blir väldigt dyrt att köpa i saluhallarna när jag...
Svar
11
· Visningar
1 397
Senast: Snö
·
Hundavel & Ras Personen i fråga joggar lite lagom. Frun i huset är handikappad så det får inte vara en alltför stojjig hund.
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 735
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa hittade ett par liknande trådar men tyckte att de var lite i äldsta laget. En hel del hundraser omnämns som relativt eller...
Svar
10
· Visningar
1 761
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Förlåt, förlåt, förlåt. Men om man ska börja kontakta uppfödare så bör man nog börja med att välja ras. Och trubbnosexperten @dobbis får...
Svar
16
· Visningar
1 507
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Är det någon här som arbetar med hund i skolan? Eller på annat sätt som stöd för barn? Eller har erfarenhet av hundassisterad pedagogik...
Svar
7
· Visningar
891
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Fox 9 news har ett klipp idag där de intervjuar en kvinna som ska börja träna pitbulls från olika hundstall till att bli polishundar och...
2
Svar
28
· Visningar
2 180
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa I går upptäckte jag att Billys kiss hade fel färg. Det varierade mellan rosa/rostigt/gult. Första kissen på promenaden var gult, det är...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 302
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Jag vill gärna ha något lugnande att läsa i morgon innan jag ringer veterinären. Billy har kissat konstigt de senaste två gångerna...
Svar
8
· Visningar
883
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 598
Senast: Sol
·
Hundavel & Ras Nu är det inte dags för en till hund än på ett par år, men är nästan säker på att det kommer att bli en tollare till när tiden är inne...
Svar
10
· Visningar
874
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 067
Övr. Hund Relationen med sin arbetshund är verkligen något helt unikt. :love...
Svar
19
· Visningar
1 511
Övr. Hund Min gamla hund hör knappt längre. Jo visst hör hon, men jag kan stå bakom henne och skrammla med kopplet utan att hon reagerar. Om jag...
Svar
5
· Visningar
726
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Min unghund har blivit diagnosticerad med IBD och ska gå på kortison i ca 6 månader samt äta foder med hydrolyserat protein. Jag har...
2
Svar
29
· Visningar
6 448
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar