Hur skulle ni göra i ett sånt här läge?

Nu har vi tagit beslutet att lille lurvas får somna in. Förhoppningsvis kan dom göra det på tiden vi hade bokat men det ska vi ringa och fråga.
Det känns jättekonstigt och så klart funderar jag på om det är rätt beslut och tvivlen kommer som ett brev på posten.

Jag tycker det låter klokt. Jag tycker inte man behöver ha tvivel om det ska vara för tidigt när hunden levt ett långt gott liv.
Det enda jag inte vill ångra är att jag låtit det gå för lång tid.
Kram till er i det här svåra!

Nu har vi tagit beslutet att lille lurvas får somna in. Förhoppningsvis kan dom göra det på tiden vi hade bokat men det ska vi ringa och fråga.
Det känns jättekonstigt och så klart funderar jag på om det är rätt beslut och tvivlen kommer som ett brev på posten.

:heart:heart:heart

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 591
Övr. Hund Bakgrundsinfo; Jag har haft en väldigt väl fungerande flock på 1 norfolkterrier och 2 phaléner. Senare kom även sambons labbe in i bilen...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: Bismark
·
Hundhälsa Vet inte var jag ska börja, kör med anonymt nick, detta börjar bli ohållbart. För att hålla oss anonyma vill jag inte gå ut med ras på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 339
Senast: soom
·
Övr. Hund Jag har en kompis som har hundproblem, jag tänkte fråga om någon har tips på hur dom ska lösa dom. Min kompis har en hanhund, vit...
Svar
14
· Visningar
14 387
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023