Har nationellt Id-kort vilket skulle funka. Ska bara läsa på lite så jag känner att jag har koll på processenFast det går ju att ordna på någon vecka/dagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har nationellt Id-kort vilket skulle funka. Ska bara läsa på lite så jag känner att jag har koll på processenFast det går ju att ordna på någon vecka/dagar
jag har också det,det funkar utmärkt även om jag aldrig har visat det,bra koll detta landet harHar nationellt Id-kort vilket skulle funka. Ska bara läsa på lite så jag känner att jag har koll på processen
Ja, hon fick somna in när valparna hade fyllt 8 veckor
De klagade på att mitt pass var lite knaggligt när jag kom hem från London senast. Funkade fint i maskinerna där borta så jag tyckte inte det var ngt problem. Sen råkade jag städa bort det i en vinterjacka så bra att jag fick anmäla det borttappat för säkerhets skull. Självklart hittade jag på det några veckor senare. Så dags när det var spärrat. Så jag lämnade in det och har inte orkat skaffa ett nytt. Minnet av detta kom såklart fram ikväll.jag har också det,det funkar utmärkt även om jag aldrig har visat det,bra koll detta landet har
När tant Karin väntade sin senaste kull så var hon tom på UL. Så ägaren gjorde ett till några veckor senare eftersom hon blev så tjock, då kunde vet räkna till tre. Ut ploppade 6 små valpar två veckor senare. Så upp med hoppet!
Sån tur har nog inte vi, vi har ju bara otur. Men man kan ju alltid hoppas
Klart vi hoppas och håller tummarna för att där finns nån liten racerräka
Nänä. Inga räkor här
Då är jag hellre utan!!!
Jag tror det där är typiskt labbe. Vår labbe brukar sova djupt, så djupt när vi ska lägga oss. Vi brukar typ rulla över honom/dra honom en bit och möjligen att han kan orka ge ifrån sig en suck .
@Gnist vet imorgon om det går. Ser framför mig att jag läser bok ostörd 4 timmar i sträck