Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För första gången på jagvetintenär shejpade jag hundarna igår.
Ska göra det varje kväll nu, de sov som stockar efteråt
(i och för sig kan lördagens jakt + gårdagens kickbikekörning ha bidragit till däckandet, men ändå )
Du får filma så vi får se
Shejpandet eller däckandet?
Både och... ?
@AraSlei Jag har en 4 1/2 år gammal hund som inte vet vad sitt är
Nytt UL?Jag har knappt någon erfarenhet av skendräktig tik, men någon här kanske är mer erfaren.
Ägaren till tiken vi parade ringde och hen kan inte acceptera att tiken skulle vara tom. UL gjordes på dygn 29 och 30 beroende på från vilken parning man räknar så det kan ju vara så att hon tagit sig senare och att ul gjordes för tidigt.
Hon har blivit rundare i midjan, gått upp 1,5 kg, ratat en frukost, blivit MYCKET lugnare och gosigare och fått rosa tuttar. Hon är nära 6 år och har aldrig varit skendräktig. Hon motioneras och tränas som vanligt, dvs rätt rejält. Hon får mat precis som vanligt...ändå har hon gått upp från 25 kg till 26,5
Vi funderar på om det kan finnas en liten kull i henne trots allt?
Vad tror ni?
Jag tror det där är typiskt labbe. Vår labbe brukar sova djupt, så djupt när vi ska lägga oss. Vi brukar typ rulla över honom/dra honom en bit och möjligen att han kan orka ge ifrån sig en suck .Haha När sambon skulle lägga sig i sängen igår hade Floyd redan tagit hans plats. Han kunde rulla bort honom, och Floyd lyfte knappt ens på ögonlocken
I avdelningen för att erkänna pinsamma saker så är ju Floyd otroligt lättlärd osv, men jag har liksom inte lyckats lära honom att ligga på kommando än Har inte lagt någon större möda på det heller får väl erkännas, men igår började jag som sagt att shejpa in det. Det gjorde honom åtminstone trött
Otis fick klick för det mesta, och Ladda likaså. Ladda körde hela repertoaren, kommer det bara fram lite godis så minns hon alla tricks väldigt väl
Vänta och se om det inte är någon panik att veta. Annars vänta någon vecka eller två och gör nytt ULJag har knappt någon erfarenhet av skendräktig tik, men någon här kanske är mer erfaren.
Ägaren till tiken vi parade ringde och hen kan inte acceptera att tiken skulle vara tom. UL gjordes på dygn 29 och 30 beroende på från vilken parning man räknar så det kan ju vara så att hon tagit sig senare och att ul gjordes för tidigt.
Hon har blivit rundare i midjan, gått upp 1,5 kg, ratat en frukost, blivit MYCKET lugnare och gosigare och fått rosa tuttar. Hon är nära 6 år och har aldrig varit skendräktig. Hon motioneras och tränas som vanligt, dvs rätt rejält. Hon får mat precis som vanligt...ändå har hon gått upp från 25 kg till 26,5
Vad tror ni?
Jag har knappt någon erfarenhet av skendräktig tik, men någon här kanske är mer erfaren.
Vad tror ni?
Vad tror ni?
Hade också funderat på att göra nytt UL. Det har hänt en bekant att de fått oväntat tillskott trots att UL var gjort.