R
Raderad medlem 94602
Jag stöp på plana marken utan hund häromdagen,skorna gled i den här maskleran som dom skottar upp i gräsmattan.
Må all lera dö i eld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stöp på plana marken utan hund häromdagen,skorna gled i den här maskleran som dom skottar upp i gräsmattan.
Må all lera dö i eld
Den är iaf inte halDå blir det keramik *sorry kunde inte låta bli*
Krya på dig
Isen vi har är inte kul heller, lyckades att inte trilla, men lilla Sid 14 kg höll på att få ikull mig..bläää för halkaHaha...
Det är så jäkla halt på gräset med lera under att jag gled lite baklänges redan när jag skulle gå upp till hundgården (vi har en slänt dit upp) UTAN hund. Det behövdes bara ett litet ystert ryck när jag tog ut Slyngeln ur gården så låg jag där. Och när vi gick ner för backen igen så drog han bara till lite så plafs....låg jag där igen. Tom Skägget hadde kunnat få omkull mig i den backen
Dubb ,säger bara dubb.Isen vi har är inte kul heller, lyckades att inte trilla, men lilla Sid 14 kg höll på att få ikull mig..bläää för halka
Hade de innan men bytte skor när jag skulle in i butik, sen var jag lat Brukar annars alltid ha icebugs, är så ostadig sen stroken...eller ja innan medDubb ,säger bara dubb.
Dobbis som bröt handleden pga dumhet.
Eftersom det inte är så enkelt för mig med valp och andra djur hemma att flyga iväg för hundhämtningen så hade jag en klar som skulle fixa den biten åt mig. Denne någon hoppade av ikväll, kvällen innan biljett skulle bokas = en "smula" stressad nu
Kan du tänka dig att använda dig av en seriös o trevlig transportör så kan jag sätta dig i kontakt med min ungerska kontakt,hon flyger världen över.Eftersom det inte är så enkelt för mig med valp och andra djur hemma att flyga iväg för hundhämtningen så hade jag en klar som skulle fixa den biten åt mig. Denne någon hoppade av ikväll, kvällen innan biljett skulle bokas = en "smula" stressad nu
Nääää
Men Buke har visat sig fantastiskt i att lösa knutar förr. Kanske någon/några kan hjälpa dig?
Kan du tänka dig att använda dig av en seriös o trevlig transportör så kan jag sätta dig i kontakt med min ungerska kontakt,hon flyger världen över.
har den även transport papper från distriktaren ,det pappret som är ifall annan ska transportera den? Arlanda tullen är kinkigaKände lite så jag med och jag är inte den som blir stressad i första taget direkt, men nu är jag stressad så det räcker för ett tag Är ju inte så många som kan snärta iväg sådär och nu med väldigt kort tid för att bestämma sig också dessutom.
Ja, men det beror en del på pris också för transport från Toulouse-Arlanda, för där kan jag möta upp. Hunden har flyggodkänd bur för resan och alla papper i ordning, förutom besiktningen inför själva resan som görs veckan innan.
har den även transport papper från distriktaren ,det pappret som är ifall annan ska transportera den? Arlanda tullen är kinkiga
PM dig så kan du ta kontakt med A själv o se vad priset blir
Vadå bokningsfråga?Enligt uppfödaren så är alla papper klara förutom den besiktningen innan resan, men det går ju att dubbelkolla och fråga om det, men det känns ju som mer en bokningsfråga?
Vadå bokningsfråga?
Nej,när det kommer till transport så har vi egna lagar i detta landet Om inte hunden transporteras av sin ägare så ska den ha en E9 blankett ifylld annars fastnar transportör o hund i tullen på ArlandaOm hunden flyger med någon annan syns var, om inte i det systemet tänker jag? Mina jyckar har bra rest med mig, så hur det funkar om de inte gör det har jag ingen större koll på, men flyger någon annan och hämtar hunden så bokas den ju in på dennes biljett.
Nej,när det kommer till transport så har vi egna lagar i detta landet Om inte hunden transporteras av sin ägare så ska den ha en K9 blankett ifylld annars fastnar transportör o hund i tullen på Arlanda
Du kan glädja dig åt att du inte behöver krypa till närmaste träd för att kunna ta dig upp.Fyyyy faaaaan vad jag hatar lera och regn
Nu har fötterna glidigt undan i sörjan två gånger och jag har blivit omkulldragen.
Nu har jag SKITONT i min rygg igen
Du kan glädja dig åt att du inte behöver krypa till närmaste träd för att kunna ta dig upp.