Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenhet av beagel, tax och/eller drever? Vad för positivt och negativt med dessa tre raser? Taxen har jag lite koll på...
2
Svar
31
· Visningar
7 046
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Hej! Har en stor schäfer(40kg) och bor bredvid en större väg och skulle behöva köpa en bra reflex till honom. Han är alltid lös, så...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 891
Senast: Emuliiaa
·
Hundhälsa Idag var jag inne med min hund för misstänkt PYO. Hon har tidigare haft valpar som har levererats med snitt. Jag åkte in för att hon nu...
2
Svar
26
· Visningar
2 396
Senast: SiZo
·
Hundavel & Ras Bakgrunden till den här tråden: Jag var på kurs för ett tag sedan och då träffade jag en ettårig retriever. Hunden var rejält uppe i...
Svar
14
· Visningar
1 786
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Efterlyses. Udda/annorlunda hundnamn (passar t hund och ligger rätt i mun uttalsmässigt) Har spånat igenom allt tror jag men ändå inte...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
110 291
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa Alright buke, vad vet vi om sjukdomen som härjar i UK? Alabama Rot (Cutaneous and Renal Glomerular Vasculopathy, CRGV). Ser vidrig ut på...
Svar
2
· Visningar
1 119
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Rubriken än nog missvisande, för jag känner att det är både och. Jag såg länken till denna video på Mush facebook sida. Och jag är helt...
2
Svar
30
· Visningar
2 466
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa För snart två timmar sedan var jag in till djursjukhuset med min hund för att han skulle få kräkmedel. Detta för att han hade ätit upp...
Svar
10
· Visningar
4 705
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Min vän bor i Ystad och går en kurs några månader under helgerna. Nu har det strulat till sig för henne med hundskötsel dessa helger...
Svar
1
· Visningar
603
Senast: Targa
·
Övr. Hund Nyligen började jag spåra med linan/kopplet under magen för att få ner nosen och sänka tempot då jag har en hund som gärna går iväg som...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Hej! Ja, ni läste rubriken. Har ni nå’ bra hundnamn? Ovanliga, kanske amerikanska? Så ”Smulan” ”Björn” osv, funkar inte. Ha en trevlig dag!
Svar
2
· Visningar
597
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Brukshund betydde ju från början en hund som kan brukas i arbete och det är det jag egentligen brinner mest för - att hunden har en...
Svar
12
· Visningar
791
Senast: movi
·
Hundhälsa Nån som har nån länk till bra info om hur höga ljudnivåer en hund tål utan att ta skada? De har ju känsligare hörsel men är den...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Kimmya
·
Övr. Hund Jag vet att detta är övergående, min unghund är totalt kampgalen i kopplet. Jag avleder hela hela tiden, han kan gå fint en stund sen...
Svar
14
· Visningar
1 626
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Min man vill skaffa husbil och tja, det kan ju fungera för mig med men endast om vi hittar en bra säker lösning för hundarna (två finska...
Svar
10
· Visningar
2 491
Senast: kayoba
·
Övr. Hund Tänkte köpa en ny hundbur till bilen och vill så såklart ha det säkraste möjliga. Mim Variocage verkar bra, vad tycker ni om dem?
Svar
15
· Visningar
4 287
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag börjar med att säga att jag inte är en anhängare av Cesar och hans metoder, men jag tittar på programmen på Youtube ibland för...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 442
Senast: Jissa
·
Hundhälsa Min styvfar och styvbror tycker det är lajbans att mata deras hund med godis, kakor och grädde. Mamma har bråkat med dom om det och jag...
Svar
14
· Visningar
1 878
Senast: Jissa
·
Övr. Hund Ni som har mindre barn (1-åring i det är fallet) och en hund som gärna vill ha en helt egen plats att gå undan på hur löser ni det...
Svar
9
· Visningar
1 197
Senast: Bubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka