Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl,
Jag gillar människonamn på djur, typ Bengan/Bengt, Britta, Kerstin, Bosse, Ulf osv
Jag döpte min hund till glädje, fast på finska = Ilo lätt att säga och det passar min glada hund!
Kl.
Mina hundar heter Hedda och Toka, aldrig hört någon som heter Toka i alla fall! Annars gillar jag Majken på en tik och Frasse på en hane.
Min yngsta heter Fridolf, men kallas även kaviar, Stig Helmer och en del mindre smickrande tillmälen
Har aldrig hört talas om en annan Fridolf-hund förut...
Alla tycker olika, jag tycker det är töntigt med namn som Rambo, Diesel, Tyson mm
Vad är vitsen med att ha en hund som heter Smilla, Karo, Fido eller vad det nu kan vara?
Alla tycker olika, jag tycker det är töntigt med namn som Rambo, Diesel, Tyson mm
Jag vill ha en mops som ska heta Sune
Haha en bekant har en mops som jag faktiskt inte kommer ihåg vad den heter för den tilltalas nämligen Mopsen
Nu är du kanske det. Majken gick hädan för länge sedan och Toka lever nog inte heller.Å nej! Jag som trodde jag var ensam om det namnet ...