Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Arla morgon här & skitnervös/nervig. Min tik som är 4 år & för tillfället är gravid dag 40. Slickade i sig en sål med yoghurt med mosad...
Svar
12
· Visningar
1 447
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Låst
Övr. Hund Jag vill shoppa mera, så jag skapar en ny tråd! :D
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
120 974
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Eller? Jag upplever att min tik attraherar hanhundar mer än vad andra tikar gör. Senast häromdagen var det en hane som glatt lekte med...
Svar
7
· Visningar
1 101
Senast: almitra
·
Hundavel & Ras Vi håller fortfarande på och funderar lite på hundraser och känner mer och mer att en Labrador kanske är en vettig ras för oss. Delvis...
2
Svar
21
· Visningar
20 908
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Från Google rekommenderar Hundhälsa - Hur ofta är igentligen rimligt att rasta? Ser ut som en torpdlimpa, eller hur @Gnist ?
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Hej! Söker lite tankar och input kring situationen som uppstått här hemma. Min syster och man (och i praktiken även jag eftersom jag bor...
Svar
6
· Visningar
1 346
·
Övr. Hund Hej! Jag köpte i somras en valp som skulle vara hos en dagmatte med en äldre kastrerad labrador på dagarna. Tyvärr använder min valp den...
Svar
10
· Visningar
1 938
·
Hundhälsa Mer än att den blir lång då :p Försämras pälsens funktion? Annat? Dvs. blir hunden lidande på något sätt? Om inte, trimmar man enbart...
Svar
11
· Visningar
2 252
·
Hundhälsa Beauceronen, frisk och kry, är 11 år. Ok, han äter Norocarp för artros (?) och han har definitivt saktat in farten. Men ändå. Nu har...
Svar
9
· Visningar
1 956
·
Övr. Hund Hur gör ni efter promenad? Torkar ni av tassar med handduk i hallen eller finns det något superknep för att minska mängden sand i hemmet...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 425
·
Hundhälsa Följer ni serien Världens bästa veterinär på SVT, serien om den engelske veterinären som utvecklat massa nya operationstekniker för att...
2
Svar
21
· Visningar
3 443
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi planerar att köpa en eller två när vi köpt hus och har möjlighet att aktivera och ha hundgård. Vad krävs av oss för att uppfödaren...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
90 185
Senast: Hyacinth
·
Hundavel & Ras Någon som har bra koll på dessa? Syrran funderar på att skaffa men har dålig koll och frågade mig som verkligen har väldigt liten koll...
Svar
7
· Visningar
3 293
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Hej alla, Jag har en 12 år gammal Shih tzu som har opererat bort en hel juverrad på gr. av juvertumör. Vi har fått svar att den var...
Svar
6
· Visningar
1 959
Senast: mollymaja
·
Övr. Hund "New York kryllar av råttor som älskar staden med skräp och matrester i varje gathörn. Richard Reynolds har en kreativ lösning – han...
Svar
9
· Visningar
1 842
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Finns det något att göra? Eller är det bara att hålla hunden kopplad hädanefter? Så himla surt, hennes mor kan påbörja jakt 5-10 meter...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: moonstruck
·
Övr. Hund Vad händer egentligen i en hund som blir blockerad och okontaktbar? Tex vid hundmöten, jaga ekorre? Finns det generallt något bra sätt...
Svar
11
· Visningar
840
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Min hund jagar bilar. Han kastar sig efter dom. Jag kan kontrollera honom om jag sätter honom och har godis, då kastar han sig inte, men...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: purity_666
·
Hundavel & Ras Jag har i flera år letat efter den ultimata hundrasen för mig. Mina önskemål har förändrats en del under åren som gått, från att vilja...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 893
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hoppas tråden hör hemma här. Jag gick på apporteringskurs med min äldre labbe hos en jätteduktig tränare. Jag frågade lite om hennes...
Svar
11
· Visningar
814
Senast: Kimmya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka